آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی تایمنوتس برای اندروید 1.8.1 Timenauts

دانلود timenauts

 تایمنوتس Timenauts

 

تایمنوتس بازی استراتژیکی محبوبی می باشد که با گرافیک جذابی که دارد می تواند شما را برای مدت زیادی سرگرم سازد. این بازی خنده دار و اعتیاد آور دارای ماجراجویی های خنده داری بوده و Timenauts به شما وظایف گوناگونی می دهد تا زمان را حفظ کنید. مراقب باشید چرا که ماجراجویی شما مللو از خطر است. دوراهی های سخت درست زمانی انتظار شما را می کشند که دور تا دور شما پر از دشمنان است. برای داشتن سلطنتی عالی، شما باید از کشتی خود محافظت کرده و تیم خود را برای نابودی دشمنان به درستی هدایت کنید. برای این که بتوانید در نبرد ها پیروز شوید باید درست ترکیب شده و تیمی مهار ناشدنی بسازید. جذابیت در اینجا به اتمام نمی رسد و باید در بازی های pvp نیز شرکت کنیدو با دوستان یا دشمنانتان به مبارزه بپردازید. برای انجام این بازی به اندروید 4.1 یا بالاتر نیاز دارید.

 

ویژگی های بازی تایمنوتس Timenauts :

 

- در میان زمان و اعصار به مبارزه بپردازید، به عنوان مثال در غرب وحشی، دوران سیاه و حتی آینده دور شما بازی خواهید کرد.

- Timenaut ها را جمع آوری نموده و آن ها را ارتقا دهید.کاراکتر های نیرومند و در عین حال خنده دار را آزاد سازید و تیمی ققدرتمند تشکیل دهید.

- قدرت های کشتی خود را در نببرد آزاد سازید و آن ها را به طور عاقلانه ارتقا دهید، به عنوان مثال می توانید در حین نبرد جزر و مد ایجاد کنید.

- با نبرد هایی که با بازیکنان دیگر انجام می دهید به بالاترین رتبه ها برسید.

- برای انجام این بازی بهتر است موبایل شما  galaxy s4 یا بهتر باشد.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی تایمنوتس برای اندروید 1.8.1 Timenauts  دانلود بازی تایمنوتس برای اندروید 1.8.1 Timenauts  دانلود بازی تایمنوتس برای اندروید 1.8.1 Timenauts  دانلود بازی تایمنوتس برای اندروید 1.8.1 Timenauts

 

پسورد فایل :
کپی