آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی کتاب فراموش شده : تاج برای اندروید + دیتا 1.0.0 Forgotten Books: Crown (Full)

دانلود بازی Forgotten Books Crown (Full) برای اندروید

در Forgotten Books: Crown (Full) نه تبلیغی وجود دارد، و نه پرداخت درون برنامه ای، راحت بازی کنید! کتابدار شما کمکتان را به عنوان یک ژورنالیست می خواهد. او یک کتاب نا تمام پیدا کرده است. آیا شما می توانید جهان درون کتاب را تا قبل از اتمام آن محافظت کنید؟ هنگامی که شما این کتاب را ورق زدید، به درون جهان Torelion کشیده می شوید. جادوگری سیاه به نام Eldor امپراطوری را تسخیر کرده است و در همه جا ترس و وحشت پراکنده است. خرگوش را در 13 مکان مختلف همراهی کنید تا چیز های ناپیدا را بیابید و پازل ها را حل کنید. این خرگوش شما را کمک خواهد کرد اما شما باید روی پای خود بایستید، چرا که با پیشرفت شما در بازی، داستان، خودش را می نویسد! شاه را آزاد کنید و شادی را به سرزمین بازگردانید و امنیت مردم را در زیر سایه قلعه فراهم کنید. این بازی بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجرا می باشد و پیشنهاد می شود که از سیستمی متناسب برای اجرای این بازی استفاده کنید.

 

ویژگی های بازی Forgotten Books: Crown (Full) :

 

- گرافیکی 3 بعدی و HD ، بسیار زیبا و به سبک قرون وسطایی

- به عمق ماجراجویی فرو بروید و COLLECTOR’S EDITION را باز کنید.

- علاوه بر بازی که در حال انجام آن هستید، بازی های مینی گیم را نیز انجام دهید.

- هزاران چیز مخفی را بیابید و پازل ها را حل کنید.

- پس از آزاد کردن Collector's Edition  می توانید به امتیازات و بازی های جدیدی دسترسی پیدا کنید.

 

 

آموزش نصب بازی Cradle of Empires :

1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2 - فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - پوشه com.bigfishgames.fbecgoogfull را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

دانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندرویددانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندروید  دانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندرویددانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندروید  دانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندرویددانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندروید  دانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندرویددانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندروید  دانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندرویددانلود بازی Forgotten Books: Crown (Full) برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی