آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مسنجر امن و سریع زپ زپ برای اندروید Zap Zap Messenger 72.12

دانلود Zap Zap Messenger برای اندروید

Zap Zap Messenger زپ زپ مسنجر مسنجری محبوب می باشد که از Telegram API استفاده می کند. ویژگی منحصر به فرد این مسنجر اضافه سازی شبکه اجتماعی به تلگرام می باشد. این نرم افزار بسیار کم حجم و پر سرعت بوده و کاملا امن می باشد. شما می توانید پیام هایی ارسال کنید که پس از مدتی مشخص خود به خود نابود شوند. امکان ارسال هرگونه فایلی با هر فرمتی وجود دارد. شما می توانید تا 1.5 گیگابایت را بر روی سرور های این برنامه آپلود کنید و به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار با انواع اسمارتفون ها و تبلت ها سازگار می باشد و می توان آن را بر روی سیستم های مختلف بدون بروز هیچگونه مشکلی اجرا کرد. با تشکر از سیستم قدرتمند همگام سازی خاصی که برای این برنامه نوشته شده است، از مصرف باتری شما جلوگیری می شود و می توانید طول عمر بیشتری را برای سیستم خود انتظار داشته باشید. امکان ایجاد کردن گروه ها که دارای حداکثر 20.000 عضو هستند وجود دارد. زمانی که یکی از دوستان شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کند، شما نیز اعلامیه ای دریافت می نمایید و می توانید با دوست خود به گفت و گو بپردازید. همانند تلگرام امکان برقراری تماس های صوتی وجود دارد و انواع گیف ها را می توان ارسال نمود. هم چنین امکان ارسال استیکر ها نیز وجود دارد. Zap Zap Messenger بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار Zap Zap Messenger :

 

- رابط کاربری مناسب

- کم حجم و سبک

- سرعت بالا در ارسال پیام ها

- امکان ارسال استیکر و اموجی

- برقراری تماس های صوتی

- مصرف بهینه باتری با همگام سازی هوشمند

- قابل استفاده بر روی تبلت ها

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود Zap Zap Messenger برای اندرویددانلود Zap Zap Messenger برای اندروید  دانلود Zap Zap Messenger برای اندرویددانلود Zap Zap Messenger برای اندروید    دانلود Zap Zap Messenger برای اندرویددانلود Zap Zap Messenger برای اندروید    دانلود Zap Zap Messenger برای اندرویددانلود Zap Zap Messenger برای اندروید

پسورد فایل :
کپی