آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود دیسکورد Discord 210.10 مسنجر گیمرها برای اندروید و کامپیوتر

دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید

Discord Chat for Gamers دیسکورد

تنها مسنجر اختصاصی پلیر ها می باشد که برای سیستم عامل های مختلف توسعه داده شده است. با کمک این برنامه می توانید از سیستم های مختلف خود چت دهید و در گروه ها به به گفت و گو بپردازید. امکان مشاهده افرادی که آنلاین هستند نیز وجود دارد. این برنامه امکان گفت و گوی صوتی را نیز به کاربرانش می دهد. شما می توانید عکس ها، فیلم ها و .. را به اشتراک بگذارید.
امکان گفت و گو به شکل خصوصی با دیگر بازیکنان وجود دارد. با کمک لینک دعوتنامه می توانید دوستان خود را به سرور صوتی دعوت نمایید و نظرات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. در صورتی که کسی به شما پیام ارسال کند، اعلامیه برای شما به نمایش در خواهد آمد تا بتوانید به سرعت جواب او را بدهید. رابط کاربری این برنامه ساده بوده و مناسب گیمر ها می باشد. Discord Chat for Gamers بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود twich نیز از دیگر برنامه ها در این زمینه می باشد.

دانلود Discord

✅ نام نرم افزارDiscord❤️ تعداد دانلود68948
⭐نسخه نرم افزار210.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل270 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Discord Chat for Gamers

 

- ساخت گروه و گفت و گوی جمعی

- ارسال پیام های صوتی

- اشتراک گذاری فیلم و عکس

- سرعت بالای ارسال پیام ها

- نمایش اعلامیه در صورت ریپلای کردن پیام هایتان

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید  دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید  دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید  دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید  دانلود Discord Chat for Gamers برای اندروید

پسورد فایل :
کپی