آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار گوگل فامیلی لینک Google Family Link 2.24 برنامه مدیریت برنامه های در دسترس کودکان برای اندروید

دانلود Google Family Link برای اندروید

Google Family Link نرم افزاری بسیار کاربردی برای والدین می باشد که به آن ها اجازه می دهد اکانتی برای کودک خود ایجاد کنند و بسیاری از امکانات آن را مدیریت نمایند. شما با کمک این اپ می توانید برنامه های دلخواهی که می خواهید در دسترس کودکتان قرار بگیرد را تایید نمایید و برنامه های دیگر را بلاک کنید. علاوه بر این فعالیت کودک شما ذخیره سازی می شود و می توانید فعالیت او را ردیابی کنید. علاوه بر این امکان اضافه کردن bedtime وجود دارد که با رسیدن زمان آن، سیستم به شکل خودکار قفل می شود. علاوه بر این می توانید دانلود های کودک خود را نیز مدیریت کنید و دسترسی های او را محدود سازید. Google Family Link بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجرا می باشد.


دانلود Google Family Link

✅ نام نرم افزارGoogle Family Link❤️ تعداد دانلود19686
⭐نسخه نرم افزار2.24🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل52 مگابایت

ویژگی های بازی Google Family Link


- ردیابی فعالیت های کودک

- امکان محدود کردن دسترسی برای دانلود

- اضافه کردن Bedtime برای غیرفعال شدن سیستم

- بلاک کردن برنامه های دلخواه

- رابط کاربری دوستانه

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:


دانلود Google Family Link برای اندروید  دانلود Google Family Link برای اندروید  دانلود Google Family Link برای اندروید  دانلود Google Family Link برای اندروید

 

آموزش نصب


1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی