آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار یادداشت برداری ایسوس برای اندروید 1.7.0.6_170330 ASUS SuperNote

دانلود ASUS SuperNote برای اندروید

ASUS SuperNote این نرم افزار یادداشت برداری اندروید انواع فعالیت های روزانه تان ساده می کند. شما می توانید با دست متون را بنویسید یا از کیبورد سیستم اندرویدی استفاده کنید. متد های مختلفی در این زمینه برای شما تدارک دیده شده است. امکان اضافه سازی تصاویر، فایل های صوتی، فیلم ها، متن ها، واترمارک ها و ... به یادداشت ها وجود دارد. در صورت نیاز می توانید Notebook خود را قفل کنید یا آن را باز نمایید، ترتیب صفحات را تغییر کنید و کاور آن را تغییر دهید.

ASUS SuperNote هم چنین قالب های مختلفی از دفترچه یادداشت ها برای شما تدارک دیده شده است که برای استفاده های مختلف کارایی دارند. اگر دارای اکانت  در فضای ابری ایسوس هستید، میتوانید یادداشت های خود را در آن همگام سازی کنید و سپس به آن ها در هر مکان و زمانی در هر سیستمی دسترسی پیدا نمایید. امکان ارسال این دفترچه ها در شبکه های اجتماعی مختلف نیز وجود دارد. در صورتی که اندروید شما کمتر از 5 است، تنها از نسخه قدیمی این برنامه که از بسیاری از امکانات پشتیبانی نمی کند می توانید استفاده کنید. ASUS SuperNote دارای امتیاز 4.5 از 5 بوده و بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار ASUS SuperNote :


- رفع شدن مشکلات نسخه های پیشین

- یادداشت برداری سریع و آسان

- قالب های مختلف برای دفترچه یادداشت ها

- امکان پشتیبان گیری از دفترچه ها در فضای ابری

- امکان افزودن انواع فایل ها مانند فیلم و عکس

- یادداشت برداری دستی و یا کیبورد

- ایجاد چیدمان دلخواه برای صفحات

- رابط کاربری مدرن و متریال


تصایری از محیط نرم افزار ASUS SuperNote :


دانلود ASUS SuperNote برای اندروید  دانلود ASUS SuperNote برای اندروید  دانلود ASUS SuperNote برای اندروید  دانلود ASUS SuperNote برای اندروید  دانلود ASUS SuperNote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی