آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار ساخت کوییز برای اندروید Kahoot! 3.0.2

دانلود Kahoot برای اندروید

Kahoot! برنامه ای فوق العاده می باشد که با استفاده از آن می توانید کویز های خود را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید، در هر کجایی از آن ها استفاده کنید یا آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه مناسب دانش آموزان، معلمان، کارمندان و ... می باشد. ساخت یک بازی در چند دقیقه صورت می گیرد. اگر می خواهید دوستان خود را سوپرایز کنید با این برنامه کوییز های خلاقانه ای را ایجاد نمایید. با درست پاسخ دادن به کوییز ها، مدال ببرید.

Kahoot! شما می توانید خودتان هاست یک بازی در گوشی یا تبلتتان شوید تا دیگران کوییز شما را کامل کنند. سوالات این مجموعه محدودیت خاصی ندارد و از هر موضوعی می تواند باشد. به میلیون ها بازیکن دیگر در موضوعات مختلف بپیووندید و با بازی کردن، اطلاعات بیشتری را کسب کنید. Kahoot! توسط بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر دنیا دانلود شده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. شما می توانید برای سوالات خود عکس بگیرید و با استفاده از آن ها سوال دلخواه خود را ایجاد کنید. از قابلیت Chromecast نیز پشتیابنی می شود و با آن می توان بازی زنده ساخت. Kahoot! بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Kahoot! :


- مناسب برای دانش آموزان، معلمان، کارمندان و ...

- یادگیری در حین سرگرمی

- هاست شدن بازی زنده در تبلت

- استفاده از قابلیت Chromcast برای به نمایش گذاشتن بازی

- ساخت کوییز با استفاده از تصاویر

- شامل موضوعات مختلف و گوناگون

- ایجاد پرسش های چند گزینه ای

- اشتراک گذاری آسان بازی ها

- رقابت با دوستان به شکل زنده و حضوری


تصاویری از محیط نرم افزار Kahoot! :


دانلود Kahoot برای اندروید  دانلود Kahoot برای اندروید  دانلود Kahoot برای اندروید  دانلود Kahoot برای اندروید  دانلود Kahoot برای اندروید


پسورد فایل :
کپی