آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار ضد سرقت موبایل برای اندروید Cerberus anti theft 3.5.7

دانلود Cerberus anti theft برای اندروید

Cerberus anti theft نرم افزاری کامل برای ضد سرقت کردن تلفن همراه می باشد که با استفاده از آن می توانید اسمارتفون سرقت شده، گم شده یا جا به جا شده خود را بیابید. البته این نرم افزار تنها برای یافتن گوشی مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه برای تشخیص دزد و جلوگیری از سرقت نیز می توان آن را به کار برد. پس از نصب برنامه، برای یک هفته دارای اکانتی رایگان خواهید بود و پس از آن میتوانید به شکل درون برنامه ای، اکانت حرفه ای تهیه نمایید. سه حالت مختلف برای مخافظت از سیستمتان وجود خواهد داشت، اولی کنترل سیستم با وب سایت این برنامه، دومی کنترل سیستم با استفاده از اس ام اس از تلفنی دیگر و آخرین راه آلارم های خودکار است.

Cerberus anti theft در صورتی که موبایل شما تحت شرایط سرقت ققرار بگیرد آلارمی بلند سر می دهد، صرف نظر از این که سیستمتان در حالت سایلنت باشد یا نه. Cerberus anti theft تاریخچه ای از مکان موبایلتان در اختیارتان می گذارد و از طریق میکروفون می تواند صدا ضبط کند. Cerberus anti theft لیستی از آخرین تماس های دریافتی و گرفته شده را در اختیار صاحب اصلی موبایل نیز می گذارد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 3.5.7 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Cerberus anti theft :


- یک هفته اکانت رایگان برای تمام کاربران

- کنترل کردن موبایل از راه دور با وب سایت و اس ام اس

- گرفتن عکس و ویدیو برای شناسایی دزد

- قفل کردن سیستم با استفاده از کد

- ایجاد آلارم بسیار بلند حتی با سایلنت بودن تلفن همراه

- نمایش دادن پیامی غیرقابل حذف بر روی صفحه نمایش

- دیدن تاریخچه مکان های سیستم اندرویدی

- دیدن لیستی از آخرین تماس های دریافتی و گرفته شده


تصاویری از محیط نرم افزار Cerberus anti theft :


دانلود Cerberus anti theft برای اندروید  دانلود Cerberus anti theft برای اندروید  دانلود Cerberus anti theft برای اندروید  دانلود Cerberus anti theft برای اندروید  دانلود Cerberus anti theft برای اندروید


پسورد فایل :
کپی