آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار دستیار کرنل برای اندروید Kernel Adiutor 0.9.11.1

دانلود Kernel Adiutor برای اندروید

Kernel Adiutor سیستم شما را روت نخواهد کرد اما نیاز به دسترسی های روت دارد. با استفاده از این برنامه می توانید پارامتر های مختلف کرنل را تنظیم کنید. اگر با کرنل آشنایی کامل ندارید، بهتر است از این نرم افزار استفاده نکنید چرا که ممکن است به سیستمتان آسیب وارد شود. بنابر ورژن کرنلی که در اختیار دارید می توانید پارامتر های گوناگونی را ویرایش کنید. به عنوان مثال می توان فرکانس پردازنده، مموری مجازی، تنظیمات Minfree و ... را با استفاده از این نرم افزار مشاهده یا شخصی سازی کرد. با Kernel Adiutor امکان دیدن پروفایل های ذخیره شده، ریکاوری و Build prop Editor نیز وجود دارد.

البته برای هر سیستم اندرویدی، این گزینه ها متفاوت خواهد بود. این اپلیکیشن قادر است میزان دمای پردانزده، GPU و باتری شما را به شکل زنده به نمایش بگذارد و هم چنین میزان انتقال داده ها را با نمودارهایی ساده نشان دهد. در بخش دیگر برنامه می توانید اطلاعات مختلف مرتبط با سیستم خود مانند fingerprint، baseband و android codename و ... را به سادگی بیابید. Kernel Adiutor بر روی هر سیستم روت شده ای کار می کند و در استفاده از آن باید دقت خرج داد. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Kernel Adiutor :


- مشاهده اطلاعات و جزئیات مختلف مرتبط با سیستم

- دیدن پروفایل های ذخیره شده

- نمایش نموداری میزان مصرف پردازنده و رم

- مشاهده دمای باتری، CPU و GPU

- مانیتور کردن Virtual Memory و I/O Scheduler

- قابل استفاده بر روی برندهای مختلف اندرویدی

- قابل استفاده تنها برای سیستم های روت شده

- سازگار با ورژن های مختلف کرنل



تصاویری از محیط نرم افزار Kernel Adiutor :


دانلود Kernel Adiutor برای اندروید  دانلود Kernel Adiutor برای اندروید  دانلود Kernel Adiutor برای اندروید  دانلود Kernel Adiutor برای اندروید  دانلود Kernel Adiutor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی