آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار طراحی با نورهای رنگی برای اندروید Art Of Glow 1.0.8

دانلود Art Of Glow برای اندروید

Art Of Glow نرم افزاری جذاب مناسب همه سنین می باشد که با استفاده از آن می توانید طراحی های درخشان و جالبی را داشته باشید. رنگ های به کار رفته در این نرم افزار زنده و درخشان می باشد و تنظیمات زیادی در اختیارتان قرار می گیرد. شما می توانید طرح هایی مانند آتش بازی، قلب، ستاره های چشمک زن و بسیاری دیگر را خلق کنید. پارامتر هایی نامحدود در اختیارتان قرار می گیرد، و شما با استفاده از قدرت تخیل و هنر خود باید آثار خود را ایجاد نمایید. استفاده از این برنامه آسان می باشد و از قابلیت Multitasking نیز پشتیبانی می شود. شما می توانید از استایل های مختلفی برای ذرات استفاده کنید.

گرافیک برنامه، جزئیات بالایی را نشان خواهد داد. با این حال برای استفاده از این اپلیکیشن، نیازی به داشتن سیستم قدرتمند و جدید نیست. این نرم افزار را می توان بر روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت اجرا کرد. امکانات Art Of Glow رایگان بوده و نیازی به رجیستر کردن وجود ندارد. Art Of Glow دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان بوده و می توان آن را بر روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کرد.


ویژگی های نرم افزار Art Of Glow :


- محیطی رنگارنگ، با نور های درخشنده

- اشکال از پیش آماده شده برای استفاده

- دارای ویدیوی آموزشی برای طراحی

- سیستم ذرات، با تعداد نامحدودی از استایل ها

- پشتیبانی از Multitasking

- بدون نیاز به داشتن سیستمی قدرتمند

- مناسب برای تمامی سنین و سلیقه ها

- رسم ستاره های چشمک زن و متن های هنری


تصاویری از محیط نرم افزار Art Of Glow :


دانلود Art Of Glow برای اندروید  دانلود Art Of Glow برای اندروید  دانلود Art Of Glow برای اندروید  دانلود Art Of Glow برای اندروید  دانلود Art Of Glow برای اندروید


پسورد فایل :
کپی