آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود آیکون های حرفه ای برای اندروید Minty Icons Pro 0.3.4

دانلود Minty Icons برای اندروید

Minty Icons Pro آیکون هایی متریال و رنگارنگ می باشند که تازه به نظر می رسند و ظاهر سیستم شما را زیباتر می سازند. این اپلیکیشن دارای بیش از 1000 آیکون دست ساز همراه با 6 والپپیر در فضای ابری است. با بروزرسانی های منظم هفتگی، تعداد آیکون های برنامه افزایش پیدا می کند. شما می توانید از آیکون های تقویم پویا نیز استفاده کنید. اگر آیکون اپلیکیشن خود را در این برنامه نمی یابید کافی است آن را درخواست دهید. تقریبا از تمامی لانچر های معروف پشتیبانی می شود و در اجرای این مجموعه به مشکل بر نخواهید خورد. در حال حاضر Minty Icons Free دارای امتیاز 4.8 از 5 بوده و توسط بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. آیکون های این مجموعه تخت هستند و سایه پردازی فوق العاده ای دارند.

Minty Icons Free کم حجم بوده و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. در صورتی که نسخه حرفه ای را دانلود کنید یا آن را خریداری کنید، به جای اضافه شدن 8 آیکون جدید به شکل هفتگی، 52 آیکون یا بیشتر را دریافت خواهید کرد. هم چنین در نسخه حرفه ای، آیکون فولدرهای شما شخصی سازی می شود. Minty Icons Pro بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Minty Icons Free :


- سازگاری با انواع لانچر های معروف

- دارای بیش از 1000 آیکون دست ساز

- امکان دانلود 6 والپپیر اختصاصی از فضای ابری

- بروزرسانی های منظم هفتگی

- امکان درخواست دادن آیکون های جدید برای اپلیکیشن های دلخواه

- آیکون هایی فوق العاده، با سایه پردازی بی نظیر

- کم حجم و سبک، بدون اشغال فضای سیستم

- دارای دو نسخه حرفه ای و رایگان


تصاویری از محیط نرم افزار Minty Icons Free :


دانلود Minty Icons برای اندروید  دانلود Minty Icons برای اندروید  دانلود Minty Icons برای اندروید  دانلود Minty Icons برای اندروید  دانلود Minty Icons برای اندروید


پسورد فایل :
کپی