آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Fing - Network Tools 12.6.1 آنالیزر قدرتمند شبکه برای اندروید

دانلود Fing - Network Tools برای اندروید

Fing - Network Tools توسط میلیون ها کاربر عادی و حرفه ای از سارسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. با این اپلیکیشن می تانید بفهمید که کدام سیستم ها به چه شبکه ای متصل شده اند، افراد مزاحم را بیابید و جلوی ریسک های امنیتی شبکه را بگیرید. هم چنین توان یافتن و انتخاب شبکه ها با بهترین عملکرد نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می توان به داشتن port scanner، DNS lookup، ping and service monitoring و ... اشاره کرد. Wi-Fi/LAN scanner تمامی سیستم های متصل شده به شبکه را به نمایش می گذارد. شما می توانید اطلاعاتی نظیر مک آدرس، ِآی پی، نام سیستم و ... را پیدا کنید.

با ابزار بررسی پینگ و traceroute، کیفیت اینترنتی خود را مورد آزمون قرار دهید. Fing - Network Tools قادر است اپراتور اینترنتی شما را شناسایی کند و مکان آن را به نمایش بگذارد. اسکنر Subnet و بررسی اتصال اینترنتی از جمله دیگر ابزار این نرم افزار است. Fing - Network Tools دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی بوده و  دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان است. هم چنین می توان به آن افزونه نیز اضافه نمود. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5.1 به بالا اجرا کنید.


دانلود Fing - Network Tools

✅ نام نرم افزارFing - Network Tools❤️ تعداد دانلود3700
⭐نسخه نرم افزار12.6.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل44 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Fing - Network Tools


- بررسی اپراتور اینترنتی

- یافتن سیستم های موجود در شبکه

- بررسی پینگ و آنالیز آن

- اسکنر قدرتمند پورت ها

- آنالیز پیشرفته NetBIOS, UPNP و Bonjour names

- اتصال به پورت ها (Browser, SSH, FTP)

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان

تصاویری از محیط نرم افزار Fing - Network Tools :


دانلود Fing - Network Tools برای اندروید  دانلود Fing - Network Tools برای اندروید  دانلود Fing - Network Tools برای اندروید  دانلود Fing - Network Tools برای اندروید  دانلود Fing - Network Tools برای اندروید


پسورد فایل :
کپی