آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود پلاس می PlusMe 1.4.4.2 دوربین زیبایی برای اندروید

دانلود PlusMe برای اندروید

PlusMe یکی از محبوب ترین دوربین ها برای تصویربرداری می باشد که عکس هایی زیبا از شما می گیرد. هیچ گاه اشتراک گذاری عکس ها با دوستان و آشنایان تا این اندازه آسان نبوده است. ویژگی جدید برنامه Like بوده که به شما امکان لایک کردن عکس های دوستانتان را می دهد. این نرم افزار ناهنجاری های پوست شما را برطرف می کند و با تنظیم تن رنگ آن و جلوه های نوری، بهترین سلفی های ممکن را برایتان فراهم می سازد.

این اپلیکیشن افکت های فوق العاده ای را نیز به چشمان اضافه می کند و باعث می شود که آن ها نافذتر و روشن تر به نظر برسند. دندان هایتان سفید تر شده و به گونه ای می شوند که انگار درست بعد از دندان پزشکی عکس گرفته اید. آیا نیاز دارید که عکستان روتوش شود؟ اجازه دهید که این اپلیکیشن کارها را برایتان انجام دهد. Auto Retouch قدرتمند این اپلیکیشن به شکل آنی عکس های شما را به بهترین شکل ممکن در می آورد. با افکت Blur می توانید عمق تصاویر خود را بالا ببرید و بر روی بخش های دلخواه عکس، فوکوس کنید. Crop را می توان برای تغییر سایز و شکل دادن تصاویر استفاده کرد. PlusMe بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار PlusMe :


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان

- سلفی، با نمایش فول اسکرین

- بهینه سازی عکس ها به شکل خودکار

- تعداد زیادی از فیلتر های تصویری برای استفاده

- Selfie timer برای گرفتن عکس بدون دخالت دست

- عکس ها، آماده برای اشتراک گذاری

- لایک کردن عکس دوستان

- مات کردن پس زمینه برای فوکوس کردن بر روی بخش های دلخواه


تصاویری از محیط نرم افزار PlusMe :


دانلود PlusMe برای اندروید  دانلود PlusMe برای اندروید  دانلود PlusMe برای اندروید  دانلود PlusMe برای اندروید  دانلود PlusMe برای اندروید


پسورد فایل :
کپی