آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید 6.3.7 English Persian Dictionary

دانلود English Persian Dictionary برای اندروید

English Persian Dictionary دیکشنری آفلاینی می باشد که با آن می توانید زبان فارسی را به انگلیسی یا برعکس تبدیل نمایید. این اپلیکیشن نیازی به ارتباط اینترنتی نداشته و به شکل کاملا آفلاین، بدون مشکل کار می کند. زمانی که لغت مورد نظر خود را تایپ می کنید ادامه آن توسط برنامه پیشنهاد می شود و نیازی نیست که کل آن را تایپ نمایید. رابط کاربری برنامه آسان بوده و استفاده از آن لذت بخش است.

شما می توانید متون موجود در برنامه های مختلف، از جمله pdf ها یا مرورگر خود را نیز به شکل مستقیم ترجمه کنید. این برنامه مانند یک پاپ آپ بر روی آن ها ظاهر می شود و امکان ترجمه لغات را برای شما فراهم می سازد. علاوه بر این می توانید نحوه تلفظ لغات را نیز بیاموزید یا از دیکشنری تصویری برنامه استفاده کنید. تعداد زیادی از دیکشنری های مختلف مرتبط با زبان های انگلیسی و فارسی در اختیارتان قرار می گیرد که بنا بر نیاز می توانید آن ها را نصب نمایید. English Persian Dictionary از قابلیت Word reminder نیز پشتیبانی می کند و دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد. نیازی به پرداخت درون برنامه ای نیست. English Persian Dictionary بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار English Persian Dictionary :


- رایگان، بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- سرعت بسیار بالا در عملیات ترجمه

- پیشنهاد لغات برای سریع تر کردن کارها

- دارای امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- بدون نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- ترجمه کلمات در دیگر برنامه ها

- امکان شنیدن هر لغت با سه تلفظ مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار English Persian Dictionary :


دانلود English Persian Dictionary برای اندروید  دانلود English Persian Dictionary برای اندروید  دانلود English Persian Dictionary برای اندروید  دانلود English Persian Dictionary برای اندروید  دانلود English Persian Dictionary برای اندروید


پسورد فایل :
کپی