آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود آسان تصاویر برای اندروید Image Downloader 1.3

دانلود Image Downloader برای اندروید

Image Downloader اپلیکیشنی مفید می باشد که با آن می توانید عکس های دلخواه خود را از سراسر اینترنت جست و جو کنید و آن ها را بیابید. برای استفاده از این برنامه بر روی search بالای صفحه ضربه بزنید و سپس کلمه کلیدی مرتبط با آن چه را که می خواهید جست و جو شود وارد کنید. حالا تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را دانلود نمایید. این تصاویر را می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا آن ها را به عنوان wallpaper سیستم خود استفاده نمایید.

رابط کاربری این برنامه متریال بوده و جست و جوی تصاویر در آن با سادگی صورت می پذیرد. تاریخچه ای نیز از جست و جو های شما شکل می گیرد که می توانید از آن برای نیاز های آتی استفاده کنید. امکان اضافه کردن فیلتر به جست و جو ها نیز وجود دارد، این فیلتر ها می توان مرتبط با نوع محتوا، رنگ، سایز یا زمان انتشار تصویر باشد. اشتراک گذاری تصاویر در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و ... با سادگی بسیار بالایی انجام می شود. رابط کاربری متریال بی نظیر این برنامه، دانلود کردن تصاویر را به شکل قابل توجهی برای کاربران آسان می کند. Image Downloader بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Image Downloader :


- دانلود سریع آسان انواع تصاویر

- تاریخچه ای از جست و جو های انجام شده

- لیستی از تصاویر دانلود شده

- امکان اضافه کردن فیلتر های مختلف برای جست و جو

- اشتراک گذاری تصاویر با دوستان

- کم حجم و سبک

- استفاده از تصاویر به عنوان والپپیر

- بالا بردن سرعت یافتن تصاویر


تصاویری از محیط نرم افزار Image Downloader :


دانلود Image Downloader برای اندروید  دانلود Image Downloader برای اندروید  دانلود Image Downloader برای اندروید  دانلود Image Downloader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی