آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Lexis Audio Editor 1.2.175 ویرایش و ضبط قدرتمند صوت برای اندروید

دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز

Lexis Audio Editor اپلیکیشنی کاربردی برای ویرایش فایل های صوتی است. شما می توانید صداهای جدیدی را ضبط کنید یا فایل های صوتی خود را با این برنامه ویرایش نمایید و در فرمت دلخواه ذخیره سازی کنید. از جمله فرمت های پشتیبانی شده می توان به wav, m4a, aac, flac و ... اشاره کرد. موج فایل های صوتی شما به شکل تصویری به نمایش در می آید. این نرم افزار دارای اکولایزر با 10 باند مختلف است و در آن می توان pitch، tempo و سرعت صدا را به شکل دلخواه تغییر داد.

به یاد داشته باشید که برای استفاده از این برنامه، همیشه باید حجم خالی کافی در سیستمتان وجود داشته باشد. به پیشنهاد سازندگان برنامه، برای فایل 10 دقیقه 48k stereo، نیاز به نیم گیگابایت فضای خالی خواهید داشت. در صورتی که فایل صوتیتان دارای نویز است از قابلیت noise reduction برای کاهش نویز ها استفاده کنید. امکان استفاده از افکت هایی مانند fade in و fade out نیز وجود دارد. بیش از 1 میلیون کاربر از Lexis Audio Editor استفاده می کنند. شاید اساسی ترین مشکل این برنامه، رابط کاربری کلاسیک آن باشد که یادگیری کار با آن، کمی زمان بر است. این برنامه بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Lexis Audio Editor

✅ نام نرم افزارLexis Audio Editor❤️ تعداد دانلود6600
⭐نسخه نرم افزار1.2.175🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Lexis Audio Editor


- ابزار پیشرفته برای ویرایش صدا

- ذخیره سازی فایل های صوتی در فرمت های مختلف

- تغییر دادن pitch و tempo

- اکولایزر با 10 باند مختلف

- ضبط کننده صدا

- نمایش بصری موجی فایل های صوتی

- اضافه سازی افکت های fade in و fade out


تصاویری از محیط نرم افزار Lexis Audio Editor :


دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز  دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز  دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز  دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز  دانلود Lexis Audio Editor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی