آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود موزیک پلیر سه بعدی برای اندروید Boom: Music Player 2.8

دانلود Boom: Music Player برای اندروید

Boom: Music Player آیا گوش های شما علاقه به شنیدن صدا به شکل سه بعدی دارند؟ آیا به دنبال اکولایزر قدرتمندی هستید و می خواهید صدای خود را به شکل قابل توجهی تقویت کنید؟ این نرم افزار با تمامی هدفون ها سازگار است. با بوم می توانید تقریبا تمامی فایل های موزیک دلخواه خود را باز کنید، صرف نظر از این که فایلتان در کجا قرار داشته باشد. ترک های مورد علاقه خود را از اسپوتیفای و تیدال استریم کنید و از افکت های بی نظیر این برنامه لت ببرید. اما ویژگی های این نرم افزار در اینجا به پایان نمی رسد، شما می توانید از رادیوی اینترنتی، پادکست ها و فضاهای ابری نیز استفاده کنید.

Boom: Music Player از تکنولوژی سه بعدی سازی فایل های موسیقی استفاده می کند که جلوه ای اقع گرایانه به آن می بخشد. نیازی نیست که هدفون های گران قیمت خریداری کنید تا این جلوه سه بعدی برای شما ایجاد شود. بیش از 20 هزار رادیو و 20 هزار ایستگاه پادکست در اختیارتان قرار می گیرد. 22 preset منحصر به فرد که توسط توسعه دهندگان برنامه به شکل اختصاصی توسعه داده شده اند می توانند فایل های موسیقی شما را حتی جذاب تر کنند. Boom: Music Player بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Boom: Music Player

✅ نام نرم افزار Boom: Music Player ❤️ تعداد دانلود 16625
⭐نسخه نرم افزار 2.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 35 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Boom: Music Player


- پخش کردن فایل های موزیک از فضای ابری

- سازگار با طیف گسترده ای از فرمت ها

- preset های فوق العاده برای استفاده

- پخش ایستگاه های رادیویی آنلاین

- پوشش بیش از 20 هزار ایستگاه پادکست

- تقویت کردن فایل های موسیقی

- رابط کاربری مدرن و منحصر به فرد

- ایجاد افکت سه بعدی واقع گرایانه


تصاویری از محیط نرم افزار Boom: Music Player :


دانلود Boom: Music Player برای اندروید  دانلود Boom: Music Player برای اندروید  دانلود Boom: Music Player برای اندروید  دانلود Boom: Music Player برای اندروید  دانلود Boom: Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی