آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ویجت برقراری سریع تماس برای اندروید - دانلود Speed Dial Widget 1.64

دانلود Speed Dial Widget برای اندروید

Speed Dial Widget ابزارکی کم حجم اما بسیار کاربردی می باشد که به دنبال گرفتن سریع تماس های خود هستند. از این به بعد به جای این که در دایلر خود به دنبال مخاطب بگردید و وقت خود را تلف کنید در این اپلیکیشن با سرعت بسیار بالاتری می توانید با مخاطبین خود تماس برقرار کنید. افراد سالمند و کودکان به خصوص این برنامه را مفید خواهند یافت چرا که لازم نیست برای یافتن مخاطب خود نام ها و اسامی را بخوانند، تصاویر مخاطبین در آیکون های دایره ای شکل به نمایش در می آید و کاربر کافیست بر روی عکس مخاطب خود بزند تا تماس برقرار شود.

با یک ضربه، کارهای مختلفی را می توان انجام داد، به عنوان مثال می توانید تماس بگیرید، پیامک بفرستید، از طریق واتس آپ پیام ارسال کنید یا تماس با اسکایپ و واتس آپ بگیرید. با دوبار یا یک بار ضربه زدن مشخص کنید که به دنبال انجام چه کاری هستید. مخاطبین خود را در دسته های مختلفی نظیر دسته کاری، دوستان، فامیل ها و ... تقسیم بندی کنید. شما می توانید هر گروه را به شکل جداگانه به Home screen خود اضافه سازی نمایید. امکان تغییر دادن شکل لیست مخاطبین نیز وجود دارد. این برنامه بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Speed Dial Widget

✅ نام نرم افزارSpeed Dial Widget❤️ تعداد دانلود3806
⭐نسخه نرم افزار1.64🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل17 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Speed Dial Widget


- برقراری سریع تماس با مخاطبین

- اضافه کردن تعداد نامحدودی مخاطب

- ارسال پیامک با سرعت بالا

- دسته بندی مخاطبین در گره های مختلف

- ارسال پیام واتس آپ

- برقراری تماس اسکایپ

- مناسب تمامی افراد به خصوص کودکان و سالمندان



تصاویری از محیط نرم افزار Speed Dial Widget :


دانلود Speed Dial Widget برای اندروید  دانلود Speed Dial Widget برای اندروید  دانلود Speed Dial Widget برای اندروید  دانلود Speed Dial Widget برای اندروید  دانلود Speed Dial Widget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی