آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار طراحی نقاشی پیکسلی برای اندروید 8bit Painter 1.22

دانلود 8bit Painter برای اندروید

8bit Painter با بیش از نهصدهزار دانلود از سراسر جهان توسط گوگل انتخاب شد. 8bit Painter نرم افزاری دوست داشتنی است که هر کسی در آن می تواند به نقاشی پیکسلی به سادگی بپردازد و از آن لذت ببرد. از آن جایی که از پیچیدگی ابزارها تا جای ممکن کاسته شده است، در کار با این اپلیکیشن گیج نخواهید شد. برای SNS آیکون بسازید، پوسته برای بازیکن ها در بازی ایجاد نمایید، و یا صرفا از طراحی لذت ببرید. شما می توانید طرح خود را تا 300 قطعهذخیره سازی نمایید. این طرح ها به شکل خودکار در سیستمتان ذخیره خواهند شد. 90 رنگ به شکل پیش فرض برای شما تدارک دیده شده است، با این حال در بخش User color palette کاربر قادر است تا 24 رنگ شخصی خود را نیز اضافه کند.

پس از این که طراحیتان کامل شد می توانید آن را در سه سایز مختلف با فرمت PNG خروجی بگیرید و در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. سایز مربع ها از 16x16 تا 128x128 قابل تغییر است. 8bit Painter امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند. این اپلیکیشن برای اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


دانلود 8bit Painter

✅ نام نرم افزار 8bit Painter ❤️ تعداد دانلود 3215
⭐نسخه نرم افزار 1.22 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.1 🔆 حجم فایل 10 مگابایت


ویژگی های نرم افزار 8bit Painter :


- دارای بیش از 900 هزار دانلود از سراسر جهان

- انتخاب شده توسط گوگل پلی

- امکان تعیین کردن تعداد مربع ها

- ذخیره سازی با فرمت PNG

- اشتراک گذاری آسان طراحی ها در رسانه های اجتماعی

- استفاده از تصاویر برای پوسته پلیرها در بازی

- ذخیره سازی طرح ها تا 300 قطعه

- قابل استفاده برای تمامی سنین


تصاویری از محیط نرم افزار 8bit Painter :


دانلود 8bit Painter برای اندروید  دانلود 8bit Painter برای اندروید  دانلود 8bit Painter برای اندروید  دانلود 8bit Painter برای اندروید  دانلود 8bit Painter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی