آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار قفل اپلیکیشن ها برای اندروید MAX AppLock 1.4.7

دانلود MAX AppLock برای اندروید

MAX AppLock  اپ های خود را با این نرم افزار قفل کنید و از آن ها در مقابل افراد کنجکاو محافظت نمایید. داشتن یک applock برای هر سیستم اندرویدی کاملا ضروری به نظر می رسد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به شیوه های مختلف مانند اضافه کردن رمز عبور یا استفاده از الگو سیستمتان را قفل کنید. در صورتی که سیستم شما دارای سنسور اثر انگشت باشد می توانید با آن اپلیکیشن هایتان را قفل نمایید.

Photo vault نیز دیگر ویژگی این برنامه است که در آن کاربر می تواند عکس ها و فیلم های خوت را پنهان کند. با Notification organizer اعلامیه های ناکارآمد را پنهان سازید و تنها پر اهمیت ها را مشاهده کنید. ویجتی نیز وجود دارد که با یک ضربه بر روی آن قادر خواهید بود که قفل تمامی اپلیکیشن ها را بردارید یا آن ها را مجدد قفل کنید. Parental control برای قفل کردن اپلیکیشن هایی به خصوص توسط والدین برای فرزندان قابل استفاده است. در App manager اپلیکیشن های غیر ضروری خود را بیابید و با پاک کردن آن ها سیستمتان را بهینه سازی کنید. امکان تقویت سیستم و افزایش سرعت آن تنها با یک ضربه به شکل درون برنامه ای برای کاربران فراهم شده است. مصرف باتریتان با این نرم افزار به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. MAX AppLock بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار MAX AppLock :


- لاک کردن آسان اپلیکیشن ها
- حالت های مختلف برای قفل کردن
- ویجت برای باز کردن یا لاک کردن تمامی اپ ها
- پشتیبانی از سنسور اثر انگشت
- یافتن فایل های بی ارزش و پاک کردن آن ها
- مدیریت اپلیکیشن ها توسط والدین
- مخفی کردن عکس ها و ویدیو ها


تصاویری از محیط نرم افزار MAX AppLock :


دانلود MAX AppLock برای اندروید  دانلود MAX AppLock برای اندروید  دانلود MAX AppLock برای اندروید  دانلود MAX AppLock برای اندروید  دانلود MAX AppLock برای اندروید


پسورد فایل :
کپی