آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود مسنجر ورایزن 9.5.3 Verizon Messages برای اندروید

دانلود Verizon Messages برای اندروید

Verizon Messages گفت و گو های خود را حتی وقتی که از کامپیوتر دور هستید ادامه دهید. این نرم افزار مانند سایر مسنجر ها نظیر تلگرام اندروید و واتساپ اندروید دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد . به دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و به شکل گروهی به مکالمه بپردازید. هم اکنون Verizon chat به شمل رایگان در اختیار همه قرار گرفته است و حتی کسانی که مشتری Verizon نیستند می توانند از ویژگی های این مسنجر استفاده کنند. در حال حاضر می توان گروه هایی با ظرفیت 250 نفر ایجاد کرد. ارسال و دریافت تصاویر و فیلم ها در عرض چند ثانیه انجام می شود. چت خود را با آواتارها، تصاویر پس زمینه و بسیاری دیگر می توانید شخصی سازی کنید. مایل به دیدن اعلامیه برای گفت و گوی خاصی نیستید؟ آن را به سادگی mute کنید.

گیف های اختصاصی بسازید و تصاویر را با استیکر ها شخصی سازی کنید. مکان خود را به اشتراک بگذارید و اطلاعاتتان را در بین سیستم های مختلف سینک کنید. امکان برقراری تماس ویدیویی با کیفیت کاملا HD نیز وجود دارد. پلتفرم های مختلف شامل PC, Mac و آیفون به شکل کامل تحت پوشش این برنامه قرار دارند. Verizon Messages دارای بیش از 50 میلیون کاربر بوده و امتیاز بسیار بالای 4.6 از 5 را از کاربران خود دریافت کرده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.


دانلود Verizon Messages

✅ نام نرم افزار Verizon Messages ❤️ تعداد دانلود 3441
⭐نسخه نرم افزار 9.5.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6 به بالا 🔆 حجم فایل 92 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Verizon Messages


- شخصی سازی ظاهر برنامه از جنبه های مختلف
- رابط کاربری مدرن و متریال
- امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها
- برقراری تماس ویدیویی با کیفیت بالا
- سرعت بسیار بالا در ارسال داده ها
- امکان ایجاد گروه و گفت و گوی جمعی
- اشتراک گذاری مکان با دوستان


تصاویری از محیط نرم افزار Verizon Messages :


دانلود Verizon Messages برای اندروید  دانلود Verizon Messages برای اندروید  دانلود Verizon Messages برای اندروید  دانلود Verizon Messages برای اندروید  دانلود Verizon Messages برای اندروید


پسورد فایل :
کپی