آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Musicana Music Player 1.1.6 پلیر موسیقی عالی برای اندروید

دانلود Musicana Music Player برای اندروید

Musicana Music Player یکی از پیشرفته ترین موزیک پلیر ها می باشد که قادر است موسیقی ها را از استریم های آنلاین نیز اجرا کند. این اپلیکیشن رایگان، دارای اکولایزر 5 بانده بوده و با سرعت بالایی فایل های موسیقی را شناسایی می کند. با وجود این که Musicana Music Player رایگان است، تبلیغی را در برنامه مشاهده نخواهید کرد. رابط کاربری برنامه به شکل دوستانه طراحی شده است و در آن می توانید از بسیاری از ویژگی های پیشرفته استفاده نمایید. Musicana Music Player قادر است موسیقی های شما را شناسایی کند. با 5 باند مختلف، کیفیت شنیداری خود از موسیقی ها را تغییر دهید.

با sleep timer، در زمانی که معین کرده اید برنامه به شکل خودکار قطع می شود. از کنترل های هدست نیز پشتیبانی می شود و می توان پلی لیست ایجاد کرد. امکان ویرایش تگ انواع فایل های موسیقی وجود دارد و انیمیشن های جذابی به نمایش در می آید. ویجت های برنامه را می توان شخصی سازی کرد و راحت تر به برنامه دسترسی داشت. Musicana Music Player بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا است.


ویژگی های نرم افزار Musicana Music Player :


- ترکیب تصادفی فایل های موسیقی

- پخش انیمیشن های جذاب در حین موسیقی

- اکولایزر با 5 باند مختلف

- پشتیبانی از انواع استریم های آنلاین

- شناسایی موسیقی های انگلیسی

- ویرایشگر قدرتمند تگ فایل ها

- پشتیبانی از فرمت های محبوب موسیقی


تصاویری از محیط نرم افزار Musicana Music Player :


دانلود Musicana Music Player برای اندروید  دانلود Musicana Music Player برای اندروید  دانلود Musicana Music Player برای اندروید  دانلود Musicana Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی