آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ScanFi : WiFi Analyzer 3.1.2 آنالیز قدرتمند وای فای برای اندروید

دانلود ScanFi برای اندروید

ScanFi : WiFi Analyzer آنالیزر قدرتمندی می باشد که اسمارتفون شما را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل می کند. از اکنون می توانید شبکه های وایرلس را اسکن نمایید بدون آن که به هیچ access point ی متصل شوید. تمامی اطلاعات با جزئیات مختلف در رابط کاربری گرافیکی منحصر به فردی به نمایش در می آید. از این برنامه بر روی هر اپلیکیشنی می توان اسفاده کرد بدون آن که نیاز به سخت افزار یا سنسور خاصی باشد. ScanFi : WiFi Analyzer به حریم شخصی شما احترام می گذارد و تقاضای دسترسی های غیر استاندارد نمی کند. شما می توانید اطلاعات مرتبط با یک access point را ببینید.

تاریخچه ای 60 ثانیه ای از آن به نمایش در می آید. در Channel Rating می توانید وضعیت هر کانال را مشخص کنید و سپس اقدام به تغییر دادن کانال خود نمایید. کانال ها طیفی بین 2.4 تا 5 گیگاهرتز دارند. به جست و جوی access point های ناشناخته یا مخفی بپردازید. access point هایی که باز هستند را بیابید. میانگین سرعت دانلود خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها یک آنالیزر است و با آن نمیتوان به شبکه ای متصل شد. ScanFi : WiFi Analyzer بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار ScanFi : WiFi Analyzer :


- نمایش بصری اطلاعات مرتبط با شبکه

- جست و جو و یافتن شبکه های پنهان

- اندازه گیری میانگین سرعت دانلود

- یافتن شبکه های بین 2.4 تا 5 گیگاهرتز

- نمایش signal strength, SSID, MAC و بسیاری دیگر

- یافتن access point های باز اطراف شما

-- رابط کاربری کلاسیک با جزئیات بالا


تصاویری از محیط نرم افزار ScanFi : WiFi Analyzer :


دانلود ScanFi برای اندروید  دانلود ScanFi برای اندروید  دانلود ScanFi برای اندروید  دانلود ScanFi برای اندروید  دانلود ScanFi برای اندروید


پسورد فایل :
کپی