آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Strikingly 1.0.2 ساخت آسان وب سایت برای اندروید

دانلود Strikingly برای اندروید

Strikingly اپلیکیشنی که ابتدا برای دسکتاپ توسعه داده بود را برای سیستم های اندرویدی عرضه کرده است، بنابرین می توانید کار خود را بدون وقفه در هر جایی ادامه دهید. وب سایت هایتان را بسازید، آن ها را از جهات گوناگون ویرایش کنید و منتشر نمایید. به مدیریت آن ها بپردازید و کوچکترین جزئیات آن ها را تغییر دهید. سایتتان را از ابتدا ایجاد نمایید و ویرایش های لازم را انجام دهید. تصاویرتان را به سایتتان اضافه کنید. وب سایت هایتان را به شکل فوری و بدون وقفه منتشر کنید. شما می توانید عکس هایتان را به مکان های دلخواه سایتتان اضافه نمایید و ویرایش های لازم را انجام دهید.

محتوایی جدید برای سایت خود ایجاد نمایید و تجربه کاربری مناسبی را ایجاد نمایید. به بیننده های خود پاسخ دهید. Strikingly یکی از بهترین اپلیکیشن های توسعه وب سایت ها می باشد که طراحان سایت می توانند با کمک آن کارهای خود را به شکل قابل توجهی سریع تر کنند. متاسفانه در حال حاضر، امکان توسعه بلاگ وجود ندارد اما انتظار می رود که در نسخه های آتی، این قابلیت به برنامه اضافه شود. Strikingly  اپلیکیشنی کم حجم است که می توانید آن را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Strikingly :


- سایت خود را از ابتدا بسازید.

- امکان پاسخ دادن به بیننده ها وجود دارد.

- انتشار سایت به شکل فوری صورت می پذیرد.

- سایت هایتان را مدیریت کنید.

- کارهایتان را در سیستم اندرویدی دنبال کنید.

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- آپلود کردن تصاویر از موبایل بر روی سایت


تصاویری از محیط نرم افزار Strikingly :


دانلود Strikingly برای اندروید  دانلود Strikingly برای اندروید  دانلود Strikingly برای اندروید  دانلود Strikingly برای اندروید


پسورد فایل :
کپی