آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود RoboForm Password Manager 9.1.5.16 مدیریت پسورد برای اندروید

دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید

RoboForm Password Manager نرم افزار مدیریت پسورد منحصر به فردی است که با کمک آن می توانید پسورد های خود را به شکل امنی ذخیره سازی کنید و سپس فرم های لازم را بدون نیاز به تایپ کردن پر کنید. دیگر لازم نیست که پسورد هر اکانت خود را به شکل جداگانه حفظ کنید، با این برنامه پسورد ها همیشه همراه شما خواهند بود و به راحتی می توانید وارد اکانت هایتان شوید. این نرم افزار دارای مرورگری درون برنامه ای است که با استفاده از آن راحت تر به اکانت هایتان دسترسی خواهید داشت. در صورتی که وارد اکانت جدیدی شوید که اطلاعات آن را ذخیره سازی نکرده اید، این برنامه به شکل خودکار اطلاعات شما را ذخیره می کند.

لاگین هایتان را مشاهده کنید و آن ها را ویرایش نمایید. Safenote ها و بوک مارک ها در دسترس شما هستند. با داشتن این برنامه می توانید به اطلاعاتتان در سیستم های مختلف دسترسی داشته باشید. دیگر نیازی نیست برای پر کردن فرم های طویل اینترنتی زمان زیادی را صرف کنید، با یک کلیک کارهای شما به شکل اتوماتیک صورت می گیرد. پسورد ساز درون برنامه ای امنی نیز برای شما تدارک دیده شده است. لاگین های خود را از lastpass, dashlane, 1password و دیگر برنامه ها وارد این اپلیکیشن کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار RoboForm Password Manager


- مرورگر درون برنامه ای برای اتوماسیون کارها
- دسترسی به رمز عبور در سیستم های مختلف
- جست و جوی آسان لاگین ها در برنامه
- امکان اضافه کردن دیتابیس پسورد ها از دیگر اپلیکیشن ها
- بوک مارک ها را مدیریت کنید.
- ذخیره سازی تعداد نامحدودی از اکانت ها

تصاویری از محیط نرم افزار RoboForm Password Manager :


دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید  دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید  دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید  دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید  دانلود RoboForm Password Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی