آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار بازیابی اطلاعات برای اندروید - دانلود dr.fone 5.1.4.632

دانلود dr.fone برای اندروید

dr.fone از محبوب ترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه بازیابی اطلاعات اندروید است که شانس موفقیت بالایی در بازگرداندن اطلاعات شما دارد. خود را از شر کابل و ... راحت کنید، از این به بعد می توانید اطلاعات خود را به شکل مستقیم در گوشی بازیابی کنید. با بازنوشته شدن اطلاعات، شانس بازیابی داده های حذف شده کمتر می شود، بنابراین برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است درست پس از پاک شدن داده ها اقدام به بازیابی آن ها کنید. این برنامه قادر است عکس های شما را از کش سیستمتان بازیابی کند این قابلیت نیازی به روت سیستم ندارد. اما برای گرفتن بهترین نتایج باید سیستم شما روت شده باشد تا بتوانید فیلم ها، تصاویر، پیام ها، مخاطبین و ... را بازیابی کنید.

هم حافظه داخلی و هم SD card شما برای بازگرداندن اطلاعات حذف شده اسکن می شود. از فرمت های ویدیویی و تصویری متنوعی پشتیبانی می شود. برای بازیابی بهتر اطلاعات می توانید از نسخه دسکتاپ این برنامه نیز استفاده کنید. اطلاعات ممکن است تحت شرایط مختلفی از بین بروند، به عنوان مثال در هنگام روت شدن سیستم به شکل تصادفی. این برنامه حالت های مختلف را پوشش می دهد. dr.fone را می توانید بر روی اندروید 5.1 به بالا اجرا کنید.


دانلود dr.fone

✅ نام نرم افزارdr.fone❤️ تعداد دانلود56229
⭐نسخه نرم افزار5.1.4.632🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل55 مگابایت

ویژگی های نرم افزار dr.fone


- محبوب در بین کاربران گوگل پلی

- پشتیبان گیری امن از اطلاعات
- شانس موفقیت بالا در اپلیکیشن های مشابه
- سازگار با سیستم های روت نشده
- انتقال دادن اطلاعات بین کامپیوتر و اسمارتفون
- بازیابی اطلاعات از کش سیستم
- ایجاد clone از پیام ها، تصاویر و ...


نکته : نرم افزار نیاز به روت بودن گوشی دارد !

تصاویری از محیط نرم افزار dr.fone :


دانلود dr.fone برای اندروید  دانلود dr.fone برای اندروید  دانلود dr.fone برای اندروید  دانلود dr.fone برای اندروید  دانلود dr.fone برای اندروید


پسورد فایل :
کپی