آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ایکس شیر XShare File Fast Transfer 3.6.0.001 اشتراک گذاری سریع فایل ها برای اندروید

دانلود XShare برای اندروید

XShare File Fast Transfer یکی از سریع ترین برنامه ها باری اشتراک گذاری فایل ها می باشد که نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. کافیست شما و دوستانتان به شبکه ای مشترک متصل شوید و داده ها را به سادگی و با سرعت بسیار بالا به اشتراک بگذارید. اتصال دو اسمارتفون به یک دیگر با بارکد QR صورت می گیرد. هیچ محدودیتی برای داشتن ارتباط اینترنتی وجود ندارد. سرعت اشتراک گذاری فایل ها تا 200 برابر سریع تر از بلوتوث صورت می گیرد. بدون این که لازم باشد دسترسی های مختلف را به برنامه به شکل دستی بدهید، می توانید مستقیما پس از نصب برنامه از امکانات آن به راحتی استفاده کنید.

XShare File Fast Transfer می تواند به عنوان جایگزینی به جای اپلیکیشن هایی نظیر SHAREit و Zapya مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار کم حجم بیش از 10 میلوین کاربر از سراسر جهان دارد و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. XShare File Fast Transfer با انواع برند های موبایل سازگار بوده و بدون مشکل می توانید از آن بر روی تبلت ها نیز استفاده کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود XShare File Fast Transfer

✅ نام نرم افزارXShare File Fast Transfer❤️ تعداد دانلود5220
⭐نسخه نرم افزار3.6.0.001🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل39 مگابایت

ویژگی های نرم افزار XShare File Fast Transfer


- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- سرعت بسیار بالا در انتقال فایل ها

- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- رابط کاربری متریال و دوستانه

- 200 برابر سریع تر از بلوتوث

- لینک کردن اسمارتفون ها با استفاده از QR Barcode

- پشتیبانی از برند های مختلف موبایل


تصاویری از محیط نرم افزار XShare File Fast Transfer :


دانلود XShare برای اندروید  دانلود XShare برای اندروید  دانلود XShare برای اندروید


پسورد فایل :
کپی