آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.5 Toontastic 3D نرم افزار انیمیشن سازی سه بعدی برای اندروید

دانلود Toontastic 3D برای اندروید

Toontastic 3D برنامه ای بسیار خلاقانه از گوگل می باشد که با آن می توانید کاراکتر های سه بعدی خود را بکشید، به آن ها حرکت دهید و روایت خود را بیان کنید. کاراکتر های خود را تکان دهید، داستان خود را بیان کنید تا برنامه صدای شما را ضبط کند و حرکاتی که انجام دادید به شکل انیمیشن سه بعدی ذخیره شود.

Toontastic 3D اپلیکیشنی قدرتمند است که با آن می توان هرگونه انیمیشن سه بعدی را طراحی کرد. مجموعه بزرگی از عروسک ها، کاراکتر های شرور و ... در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید انیمیشن سازی کنید. کاراکتر های خود را با ابزار سه بعدی که در اختیارتان قرار می گیرد ایجاد نمایید. صدای خود را با ده ها موسیقی متن درون برنامه ای ترکیب کنید. فیلم های خود را ذخیره سازی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. از بین حالت های مختلف داستان گویی (داستان کوتاه، کلاسیک و گزارش علمی) یکی را انتخاب کنید و انیمیشن سازی خود را آغاز کنید. ایجاد کارتون های سه بعدی، دیگر تنها برای افراد متخصص نیست. شما می توانید انیمیشن هایی جذاب ایجاد کنید. Toontastic 3D دارای بیش از 1 میلیون کاربر بوده و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Toontastic 3D :


- اپلیکیشنی فوق العاده از گوگل

- ذخیره سازی انیمیشن ها و اشتراک گذاری آن ها

- امکان ایجاد کاراکتر های سه بعدی به شکل درون برنامه ای

- وجود کاراکترهای از پیش تعریف شده

- اضافه کردن صدا به انیمیشن ساخته شده

- قابل استفاده برای تمامی افراد

- موسیقی متن درون برنامه ای برای میکس کردن با صدا


آموزش نصب :

 

1- ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.google.toontastic را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.


تصاویری از محیط نرم افزار Toontastic 3D :


دانلود Toontastic 3D برای اندروید  دانلود Toontastic 3D برای اندروید  دانلود Toontastic 3D برای اندروید  دانلود Toontastic 3D برای اندروید  دانلود Toontastic 3D برای اندروید


پسورد فایل :
کپی