آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Lomotif - Music Video Editor 15.1 ویرایش قدرتمند فایل های تصویری برای اندروید

دانلود Lomotif برای اندروید

Lomotif - Music Video Editor برنامه ای اختصاصی برای طراحی و ویرایش فیلم های اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و musical ly است. به ویدیو های خود به سادگی موسیقی دلخواه خود را اضافه کنید، کلیپ های کوتاه یا تصاویر خود را به هم متصل کنید. ویرایشگر های ویدیویی کلاسیک که وقت زیادی از شما می گیرند را فراموش کنید. به سادگی کلیپ های خود را به موزیک ویدیو تبدیل کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید. شما کی توانید ویدیوهای معمولی خود را به فیلم هایی فوق العاده برای اشتراک گذاری بدل نمایید. چینش کلیپ هایی که برای ترکیب انتخاب کرده اید را می توانید به سادگی تغییر دهید.

حالت های مختلفی برای تنظیم سایز ویدیوی انتخابی وجود دارد. با توجه به رسانه اجتماعی ای که انتخاب می کنید، حالتی خاص از برش را تعیین نمایید. عنوان ها و اموجی ها را به ویدیوی خود اضافه کنید. هفت فیلتر فوق العاده برای شما تدارک دیده شده است. شما می توانید از عکس های خود برای ساخت اسلایدشو استفاده کنید. فیلم نهایی شده را به سادگی در هرجا که بخواهید می توانید به اشتراک بگذارید یا آن را در فضای سیستمتان ذخیره سازی کنید. Lomotif - Music Video Editor بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Lomotif - Music Video Editor


- ساخت اسلایدشو از تصاویر
- اضافه کردن موزیک به فیلم ها
- اشتراک گذاری آسان در رسانه های اجتماعی
- وجود افکت های مختلف و موثر
- رابط کاربری ساده و دوستانه
- بریدن و متناسب سازی ابعاد ویدیو


تصاویری از محیط نرم افزار Lomotif - Music Video Editor :


دانلود Lomotif برای اندروید  دانلود Lomotif برای اندروید  دانلود Lomotif برای اندروید  دانلود Lomotif برای اندروید


پسورد فایل :
کپی