آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Common Mistakes in English 1.10 اشتباهات رایج در انگلیسی

دانلود Common Mistakes in English برای اندروید

Common Mistakes in English این اپ به شکل خاص برای کاربرانی طراحی شده است که زبان مادریشان انگلیسی نیست. تمامی خطاهای رایج زبان انگلیسی برای شما به نمایش در می آید و برای هر کدام توضیحی ساده اما در عین حال جامع داده خواهد شد. استفاده اشتباه از infinitive, preposition ها، به کار گیری اشتباه زمان فعل، preposition های غیر ضروری، مکان اشتباه adverb، اشتباه در اعداد و بخش ها در مکالمه، حذف اشتباه preposition ها از جمله اشتباهات رایجی می باشد که این برنامه به آن ها پرداخته است. با تمرین های مختلف، مهارت های شما در زبان انگلیسی بهبود پیدا می کند و در عین حال خطاهای شنا کاهش می یابد. از آن جایی که این اپ به شکل اختصاصی برای افرادی که می خواهند انگلیسی بیاموزند طراحی شده است، توضیحات موجود تا حد ممکن ساده بوده و با داشتن دانش ابتدایی در زبان انگلیسی قادر به استفاده از این اپ خواهید بود.

تمرین های مختلف را انجام دهید تا مهارت تان بهبود پیدا کند. این نرم افزار کم حجم برای بیش از صد هزار بار از سراسر جهان دانلود شده است. Common Mistakes in English بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Common Mistakes in English :


- تمرین های مختلف برای بهبود مهارت ها
- پوشش استفاده اشتباه از زمان فعل ها
- به کار گیری اشتباه preposition ها
- حذف نادرست preposition ها
- اشتباه در به کارگیری اعداد
- ساده، قابل استفاده با داشتن کمترین دانش در انگلیسی


تصاویری از محیط نرم افزار Common Mistakes in English :


دانلود Common Mistakes in English برای اندروید  دانلود Common Mistakes in English برای اندروید  دانلود Common Mistakes in English برای اندروید  دانلود Common Mistakes in English برای اندروید  دانلود Common Mistakes in English برای اندروید


پسورد فایل :
کپی