آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Smarter Time 1.169 نرم افزار مدیریت زمان برای اندروید

دانلود Smarter Time برای اندروید

Smarter Time مدیریت زمان خود را بهبود بخشید. زمان موبایلتان را کنترل کنید و خلاقیت و تمرکز خود را تقویت کنید. همه ما با مشکل کمبود وقت مواجه شده ایم، با این وجود برای خود برنامه ریزی نمی کنیم و مدیریت زمان مناسبی نداریم. مدیریت بد زمان سبب ایجاد استرس و نامتعادل شدن کارها خواهد شد. این نرم افزار یک time tracker خودکار متناسب برای برنامه ریزی و مدیریت زمانی است. این نرم افزار گزارشی جامع از کارهایی که انجام می دهید تهیه می کند، این کارها می تواند شامل مطالعه، تلویزیون دیدن و ... باشد. تصویری کلی از کارهایی که انجام داده اید برای شما به نمایش در می آید تا بهتر بتوانید کارهای خود را آنالیز کنید.

Sleep tracker نیز محیا شده است تا همیشه به اندازه کافی و لازم بتوانید استراحت داشته باشید. امکان همگام سازی این برنامه با تقویت گوگل وجود دارد و آنالیز های انجام شده با دقت بالایی صورت می پذیرد. حرکات فیزیکی و فعالیت های ورزشی شما نیز ذخیره سازی می شوند و عادات شما توسط هوش مصنوعی این برنامه دنبال می گردد. با گزارش های هفتگی این برنامه، درک بهتری از عادت های خود بدست آورید تا بتوانید زمان را بهتر مدیریت کنید. Smarter Time بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Smarter Time


- ضبط انواع فعالیت های ورزشی و فیزیکی
- شناسایی عادات و رفتار روزمره شما
- امکان سازگار سازی با تقویم گوگل
- گزارش های هفتگی جامع
- آنالیز قدرتمند با جزئیات بالا
- شناسایی محلی که کارهای خود را در آن انجام می‌ دهید.


تصاویری از محیط نرم افزار Smarter Time :


دانلود Smarter Time برای اندروید  دانلود Smarter Time برای اندروید  دانلود Smarter Time برای اندروید  دانلود Smarter Time برای اندروید


پسورد فایل :
کپی