آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه Thumbnail Maker 11.8.78 ساخت تصاویر بند انگشتی با اندروید

دانلود Thumbnail Maker برای اندروید

Thumbnail Maker با این اپلیکیشن می توانید به راحتی و با سرعت بالا تصاویر بند انگشتی خود را بسازید و از آن در رسانه های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک، یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و ... استفاده نمایید. بجز این که استفاده از تصاویر بندانگشتی مناسب سبب زیباتر شدن کانال شما می شود، کاربران بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد. حتی در جست و جوی گوگل، ویدیو هایی که دارای تصاویر بندانگشتی هستند 50% ترافیک بیشتری به خود جذب می کنند. با این اپلیکیشن می توانید کاور های متنوع برای برند هایی نظیر فیس بوک، گوگل پلاس و .. . بسازید. امکان اضافه کردن متن و شخصی سازی کاور ها به شکل دلخواه وجود دارد. سایز و ابعاد دلخواه را برای تصویر بندانگشتی انتخاب کنید و به آن متن مورد نظرتان را اضافه نمایید.

دیگر نیازی به استخدام افراد حرفه ای برای ایجاد تصاویر بندانگشتی نیست. شما می توانید بدون کوچک ترین خرجی برند خود را بسازید و طرف داران بیشتری در رسانه های اجتماعی جذب کنید. شما می توانید عکس شخصی خود را از گالری اسمارتفون به کار ببندید. Thumbnail Maker دارای بیش از 50 هزار کارر از سراسر جهان می باشد و بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Thumbnail Maker

✅ نام نرم افزارThumbnail Maker❤️ تعداد دانلود7014
⭐نسخه نرم افزار11.8.78🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Thumbnail Maker


- تغییر دادن ابعاد تصویر به شکل دلخواه
- اضافه سازی متن به عکس
- اشتراک گذاری تصاویر ایجاد شده در رسانه های اجتماعی
- افزایش کاربران و دنبال کنندگان
- بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی
- امکان استفاده از تصاویر موجود در گالری

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

تصاویری از محیط نرم افزار Thumbnail Maker :


دانلود Thumbnail Maker برای اندروید  دانلود Thumbnail Maker برای اندروید  دانلود Thumbnail Maker برای اندروید  دانلود Thumbnail Maker برای اندروید  دانلود Thumbnail Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی