آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Apowersoft Screen Recorder 1.6.6.4 فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید

Apowersoft Screen Recorder اپلیکیشن رایگانی می باشد که به شما امکان بط کردن فعالیت هایی که در سیستم اندرویدتان انجام می دهید را بدون هیچ مشکلی می دهد. فیلم های ضبط شده با کیفیت HD در اختیارتان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این که می توان از صفحه نمایش فیلم برداری کرد، صداهای درون سیستمی و هم چنین صداهایی که از میکروفون سیستم شما جمع آوری می شوند ضبط خواهند شد. شما می توانید به سادگی فیلم های آموزشی دلخواه خود را با کمک این برنامه بسازید، تماس های تصویری را فیلم برداری کنید و پس از کامل شدن عملیات ضبط، فیلم هایتان را ویرایش کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید. این نرم افزار می تواند صدای داخلی اندروید شما را حین فیلم برداری ضبط کند و آن را با ویدیوی شما همگام سازی کند.

علاوه بر این امکان Pause کردن یا Stop ضبط در زمان دلخواه وجود دارد. در صورتی که بخواهید بخش های نامطلوب فیلم ضبط شده را حذف کنید، نیاز به برنامه ای دیگر نخواهید داشت. این نرم افزار دارای trimmer درون برنامه ای می باشد. امکان نمایش دادن صفحه نمایش موبایل بر روی کامپیوتر وجود دارد. شما می توانید کیفیت دلخواه خود را برای ویدیوهایتان تعیین کنید. Apowersoft Screen Recorder بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Apowersoft Screen Recorder :


- تکان دادن موبایل برای شروع عملیات ضبط

- متوقف کردن ضبط در زمان دلخواه

- انتخاب کردن کیفیت برای ویدیو

- شمارش معکوس، پیش از شروع ضبط

- تنظیم کردن رزولوشن و فریم ریت برای ویدیو

- اشتراک گذاری فوری فیلم های ضبط شده

- ضبط کردن صدا از میکروفون اندروید


تصاویری از محیط نرم افزار Apowersoft Screen Recorder :


دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید  دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید  دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید  دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید  دانلود Apowersoft Screen Recorder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی