آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Gaia GPS 2024.2 نقشه مسیر های کوهستانی و توپوگرافی برای اندروید

دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید

Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps نرم افزاری فوق العاده برای افراد علاقه مند به شکار یا اسکی سواران حرفه ای می باشد. شما می توانید نقشه های مختلفی را از منابع معتبر در این برنامه بیابید و از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار، از تکنولوژی مسیریابی هوشمند پشتیبانی می کند و وضعیت آب و هوایی را برایتان پیش بینی خواهد کرد. شما می توانید نقاط دیدنی را به راحتی بیابید. مسافت جاده ها برای شما اندازه گیری می شود و می توانید ارتفاع نقاط مختلف را در نقشه های این نرم افزار بیابید. نقشه های ماهواره ای نیز در این برنامه وجود دارند که کار شما را راحت خواهند کرد.

این نرم افزار، نقاط مناسب برای شکار را برای شما به نمایش می گذارد. شما می توانید مسیر های مناسب برای دوچرخه سواری کوهستانی را بیابید. سه نوع اکانت مختلف قابل استفاده می باشد، در سطح رایگان امکان دیدن نقشه پیش فرض وجود دارد با این حال امکان دانلود آن برای شما وجود نخواهد داشت. در سطح عضو، می توانید نقشه های مختلف را دانلود کنید و به آن ها دسترسی داشته باشید. در سطح پرمیوم، امکان دسترسی به نقشه های حرفه ای تر را خواهید داشت. Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Gaia GPS

✅ نام نرم افزار Gaia GPS ❤️ تعداد دانلود 3280
⭐نسخه نرم افزار 2024.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 🔆 حجم فایل 240 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps


- مناسب برای شکارچیان

- نقشه های مختلف، از منابع معتبر

- نمایش ارتفاع نقاط مختلف کوهتسان ها

- سه نوع اکانت برای استفاده

- مسیریابی هوشمند و اندازه گیری فواصل

- امکان دانلود نقشه ها با اکانت پمیوم


تصاویری از محیط نرم افزار Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps :


دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید  دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید  دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید  دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید  دانلود Gaia GPS: Hiking, Hunting Maps برای اندروید


پسورد فایل :
کپی