آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود آخرین خبر نسخه 9.10.7 برای اندروید

دانلود khorasannews برای اندروید

آخرین خبر این اپلیکیشن برای بیش از 1 میلیون بار در بازار دانلود شده است. این نرم افزار، جدیدترین اخبار مهم روز را در اختیار شما قرار می دهد. رسالت اصلی این خبرگزاری، اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف می باشد. نویسندگان آخرین خبر روزانه بیش از 600 رسانه خبری دیگر را بررسی می کنند و نزدیک به 2 هزار مطلب مهم را برای شما گلچین کرده و به شکل رایگان در اختیارتان قرار می دهند. شما می توانید از جدیدترین اخبار در سریع ترین زمان ممکن با خبر شوید. باگ نسخه های پیشین برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید. حتی بسیاری از اخبار به شکل ویدیویی در اختیارتان قرار می گیرند و می توانید مراسم های مهم را مشاهده کنید. استان دلخواه خود را انتخاب نمایید و اخبار خاص مرتبط با آن را مشاهده کنید.

در بخش کاشی تلگرام می توانید شکل جدیدی از اخبار را مشاهده کنید. آخرین خبر نیاز به ارتباط اینترنتی دارد و نمی توانید از آن به شکل آفلاین استفاده کنید. پشتیبانان این برنامه از انتقادات و پیشنهادات شما استقبال می کنند و خطاهایی که کاربران می یابند را برطرف می سازند. این برنامه بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود آخرین خبر

✅ نام نرم افزار آخرین خبر ❤️ تعداد دانلود 33765
⭐نسخه نرم افزار 9.10.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار آخرین خبر


- قابلیت کاشی تلگرام برای مشاهده اخبار مهم

- نمایش ویدیو های خبری

- ارائه بیش از 2 هزار خبر مهم روزانه

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر ایرانی

- ارائه اخبار موثق و دقیق

- قابل اجرا بر روی سیستم های اندرویدی مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار آخرین خبر :


دانلود khorasannews برای اندروید  دانلود khorasannews برای اندروید  دانلود khorasannews برای اندروید  دانلود khorasannews برای اندروید


پسورد فایل :
کپی