آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.4.1 NumBuster شناسایی شماره تماس گیرنده برای اندروید

دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید

NumBuster caller name who call پیش از این که به تماسی جواب دهید، این نرم افزار مکان، و شماره واقعی شخصی که با شما تماس گرفته است را به نمایش می گذارد. شما می توانید تماس های دریافتی را بلاک کنید و از بلک لیست پیش فرض این برنامه که افراد مزاحم را در خود دارد استفاده نمایید. علاوه بر این قادر خواهید بود که پیام های تبلیغاتی مزاحم را یک بار برای همیشه بلاک کنید و خود را از شر آن ها را حت سازید. بلک لیست پیش فرض این برنامه به شکل خودکار با ویژگی های جدید بروزرسانی می شود، این دیتابیس های مجموعه بزرگی از شماره های مزاحم و اسپمر می باشد.

شما می توانید تاریخچه تماس ها و مخاطبین را نیز در این نرم افزار مشاهده کنید. NumBuster caller name who call با به کار بردن تجربه صد ها هزار کاربر از سراسر جهان، امکانات کاربردی و قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد. اپلیکیشنی که در این پست در اختیارتان قرار می گیرد، نسخه پرمیوم این نرم افزار است که به قیمت 37 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد، شما می توانید این برنامه را به شکل رایگان از پاتوق یو دانلود کنید. NumBuster caller name who call با امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی، به عنوان یکی از اپلیکیشن های برتر در این زمینه شناخته می شود. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار NumBuster caller name who call


- نمایش تاریخچه تماس ها و پیام ها

- دارای بلک لیست پیش فرض برای جلوگیری از اسپمر ها

- بروزرسانی های منظم و رفع باگ ها

- دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی

- نمایش اطلاعات فرد تماس گیرنده از جمله منطقه او



تصاویری از محیط نرم افزار NumBuster caller name who call :


دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید  دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید  دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید  دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید  دانلود NumBuster caller name who call برای اندروید


پسورد فایل :
کپی