آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4k Video Editor 1.2.4-ggl ویرایشگر حرفه ای فیلم برای اندروید

دانلود 4k Video Editor برای اندروید

4k Video Editor نرم افزاری با امکانات استثنایی می باشد که به شما امکان ذخیره سازی فیلم ها با کیفیت 4k را در سیستم اندرویدیتان می دهد. آیا می خواهید ویدیوی خود را بچرخانید یا ببرید؟ چند کلیپ کوتاه را به یک دیگر متصل کنید و فیلمی بند بسازید؟ شاید بخواهید عکس ها را نیز به آن اضافه کنید، و سپس موسیقی و متنی را برای آن انتخاب کنید؟ شاید اضافه کردن چند افکت کارتونی هم بد نباشد؟ این نرم افزار تمامی امکانات لازم را برای انجام چنین کارهایی محیا می سازد.

اگر در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید، با این برنامه کارهایتان تسریع خواهد شد چرا که این نرم افزار قادر است به شکل خاص به شکل مربعی برای اینستاگرام، یا wide برای یوتوب فیلم های شما را خروجی بگیرد. تمامی جزئیات فیلم شما در فرمت 4k حفظ خواهد شد. نیازی به داشتن اکانت نیست، واتر مارکی به فیلم هایتان اضافه نمی شود و مهم تر از همه آن که با تبلیغ های خسته کننده و آزاردهنده نیز مواجه نخواهید شد. اصلاح کردن ویدیوها با این برنامه به سادگی صورت می پذیرد. فیلتر های رنگی مختلفی وجود دارد و هم چنین می توان فیلم ها را فشرده کرد. 4k Video Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار 4k Video Editor :


- بریدن فیلم ها و تصاویر

- اضافه کردن موسیقی پس زمینه

- ایجاد حرکات fake برای دوربین

- مبدل فیلم ها با امکانات جامع

- امکان فشرده سازی فیلم ها

- پیوند زدن چند کلیپ کوتاه به یک دیگر

- ذخیره سازی فیلم ها با کیفیت 4k


تصاویری از محیط نرم افزار 4k Video Editor :


دانلود 4k Video Editor برای اندروید  دانلود 4k Video Editor برای اندروید  دانلود 4k Video Editor برای اندروید  دانلود 4k Video Editor برای اندروید  دانلود 4k Video Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی