آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Flat Logo Maker 2.0 ساخت لوگوهای تخت برای اندروید

دانلود Flat Logo Maker برای اندروید

Flat Logo Maker نرم افزاری بی نظیر برای طراحی لوگوهای متریال و تحت می باشد که امکانات زیادی را در اختیار شما قار می دهد. بدون آن که لازم باشد دانشی از قبل در زمینه فوتوشاپ داشته باشید، در عرض چند دقیقه می توانید لوگوی اختصاصی خود را طراحی کنید. این نرم افزار فونت های متریال گوگل، Fontawesome، Meteocons, Octicons، آیکون های وضعیت آب و هوایی و بسیاری دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

نه تنها این  نرم افزار امکان اضافه کردن متون را به لوگوهایتان می دهد، بلکه می توانید فونت انتخابی خود را تغییر دهید و از آنی استفاده کنید که می خواهید. امکان تغییر رنگ دادن به شکل دلخواه نیز وجود دارد. سایز دلخواه خود را برای لوگویتان تعیین نمایید و از فونت های اختصاصی استفاده کنید. تعداد نامحدودی از رنگ ها و فونت ها در اختیاتان قرار خواهد گرفت که از آن ها می توانید برای مصارف مختلف استفاده نمایید. Flat Logo Maker با داشتن بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی از کاربران خود بدست آورده است. دیگر نیازی به نصب برنامه های سنگین همچون فوتوشاپ نیست. Flat Logo Maker بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Flat Logo Maker :


- ساخت لوگوهای متریال و مدرن

- تعداد نامحدودی از فونت ها برای استفاده

- امکان تغییر رنگ دادن لوگو به شکل دلخواه

- ارائه آیکون های آب و هوایی، گوگل و بسیاری دیگر

- امکان اضافه کردن متن به لوگوها

- شخصی سازی لوگو به شکل دلخواه

- ذخیره سازی لوگو و اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی


تصاویری از محیط نرم افزار Flat Logo Maker :


دانلود Flat Logo Maker برای اندروید  دانلود Flat Logo Maker برای اندروید  دانلود Flat Logo Maker برای اندروید  دانلود Flat Logo Maker برای اندروید  دانلود Flat Logo Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی