آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار دستور العمل های جاوا اسکریپت برای اندروید JavaScript Recipes 1.12

دانلود jаvascript Recipes برای اندروید

jаvascript Recipes این نرم افزار دایرکتوری از دستورالعمل های کاربردی که بیشترین استفاده را در جاوا اسکریپت دارند می باشد. شما می توانید سینتکس های جاوا اسکریپت را در مثال های این برنامه بیاموزید. چطور می توان substring گرفت؟ چطور می توان متدی عمومی را اعلام کرد؟ این ها و بیش از 200 نمونه کد دیگر جاوا اسکریپت در ابن اپلیکیشن موجود می باشند. این نرم افزار با داشتن چندین هزار دانلود در مارکت گوگل توانسته امتیاز 4.5 را از 5 اذعان خود کند. این اپلیکیشن بسیار کم حجم بوده و فضای چندانی را از سیستم شما اشغال نخواهد کرد. علاوه بر این امکان استفاده از برنامه در تبلت ها و صفحات عریض نیز وجود دارد.

بعضی از کدها دارای فلوچارت هستند که به درک هر چه بیشتر شما کمک می کنند. هم چنین مدها به شکلی ارائه شده اند که آماده برای اجرا باشند. این نرم افزار دارای دسته بندی های متنوعی می باشد و می توانید در آن مبحثی که می خواهید بررسی کنید را در کمترین زمان ممکن بیابید. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و در بروزرسانی آن به مشکلی بر نخواهید خورد. jаvascript Recipes بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار jаvascript Recipes :


- دارای بیش از دویست نمونه کد
- بسیار کم حجم و فشرده شده
- دارای فلوچارت برای کد ها
- قابل استفاده برای کاربران مبتدی
- دارای دسته بندی و موضوعات مختلف
- پوشش مسائل بسیار پرکاربرد جاوا اسکریپت


دانلود jаvascript Recipes

پسورد فایل :
کپی