آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود iLovePDF 3.7.1 مجموعه ابزار جامع مدیریت پی دی اف برای اندروید

دانلود iLovePDF برای اندروید

iLovePDF نرم افزاری بسیار قدرتمند می باشد که انواع نیاز های شما برای مدیریت فایل های پی دی اف را برطرف می سازد. شما می توانید چند فایل پی دی اف را با یک دیگر ترکیب کنید و یکی بسازید. در صورتی که پی دی افی سنگین دارید و باز شدن آن در سیستم شما طول می کشد، می توانید آن را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید. پی دی اف خود را با سطح دلخواه فشرده سازی فشرده کنید و سپس به اشتراک بگذارید. فایل های آفیس نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت و ... را تبدیل کنید. شما می توانید تمام تصاویر موجود را از پی دی اف استخراج کنید یا تصاویر شخصی خود را به یک پی دی اف یا چند فایل پی دی اف تبدیل کنید.

امکان چرخاندن فایل های پی دی اف نیز برای شما وجود دارد. فایل هایی که با پسورد قفل کرده اید را به سادگی باز کنید، فرمت پی دی اف را به شکل دلخواه در بیاورید و به آن واترمارک اضافه کنید. این واترمارک می تواند تصویر اختصاصی شما، یا  متنی دلخواه باشد. به گوگل درایو خود متصل شوید و فایل های پی دی اف خود را در آن ها ذخیره سازی نمایید. تمام فایل ها را به شکل درون برنامه ای مدیریت کنید. iLovePDF بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجرا است.


دانلود iLovePDF

✅ نام نرم افزارiLovePDF❤️ تعداد دانلود7948
⭐نسخه نرم افزار3.7.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل465 مگابایت

ویژگی های نرم افزار iLovePDF


- اضافه کردن واترمارک متنی یا تصویری

- تقسیم یک پی دی اف به قطعات کوچکتر

- تبدیل کردن فایل های آفیس نظیر ورد، اکسیل و پاورپوینت

- مدیریت تمام فایل های پی دی اف به شکل درون برنامه ای

- ترکیب کردن چند فایل کوچک و تبدیل کردن آن ها به یک فایل

- چرخاندن صفحات فایل انتخابی

- سرعت بالای انجام عملیات مختلف


دانلود iLovePDF


تصاویری از محیط نرم افزار iLovePDF :


دانلود iLovePDF برای اندروید  دانلود iLovePDF برای اندروید  دانلود iLovePDF برای اندروید  دانلود iLovePDF برای اندروید  دانلود iLovePDF برای اندروید


پسورد فایل :
کپی