آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ویدیو پلیر اچ تی سی برای اندروید HTC Service—Video Player 6.5.852058

دانلود HTC Service—Video Player برای اندروید

HTC Service—Video Player اپلیکیشنی می باشد که قادر است استریم های آنلاین یا فایل های ویدیویی که در سیستمتان ذخیره شده اند را به نمایش بگذارد. این نرم افزار از gesture های مختلف نیز پشتیبانی می کند و با حرکات خاصی از دست خود می توانید از امکانات مدیریتی مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال با حرکت سریع دو انگشت خود می توانید فایل ویدیویی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. موتور Decode کننده فایل های ویدیویی این اپلیکیشن قدرتمند بوده و از پس انواع فرمت های ویدیویی بر می آید. علاوه بر این از زیرنویس ها نیز پشتیبانی می شود و بسیاری از فرمت های محبوب ویدیویی را می توانید اجرا کنید.

در حین پخش ویدیو، امکان گرفتن اسکرین شات از آن وجود دارد. ویدیو های خود را اصلاح و trim کنید، بدون آن که افت کیفیتی در آن ها مشاهده کنید. امکان تنظیم کردن سرعت slow motion نیز وجود دارد، البته این قابلیت در تمامی سیستم ها فعال نیست. HTC Service—Video Player بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار HTC Service—Video Player :


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان

- گرفتن اسکرین شات از فیلم ها

- تنظیم کردن سرعت اسلوموشن ویدیو ها

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف

- ساپورت استریم های آنلاین

- نمایش دادن ویدیوهای با کیفیت

- دارای امتیاز 4.2 از 5 در مارکت گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار HTC Service—Video Player :


دانلود HTC Service برای اندروید  دانلود HTC Service برای اندروید  دانلود HTC Service برای اندروید


پسورد فایل :
کپی