آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » شناسایی کننده کد رنگ برای اندروید RGB Color Detector 1.0.44

دانلود RGB Color Detector برای اندروید

RGB Color Detector یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای شناسایی کد رنگ انتخابی می باشد. دقت این اپلیکیشن بسیار بالا بوده و در حد پیکسلی است. میلیون ها رنگ مختلف از یک تصویر را می توانید شناسایی کنید. این تصاویر را می توانید از دوربینتان بگیرید، یا صرفا از عکس هایی که در گالریتان موجود هستند استفاده کنید. فرمت های مختلفی برای رنگ ها نظیر RGB, CMYK, HTML یا HSL وجود دارد که قادر به مشاهده کد رنگ آن ها خواهید بود. بیش از 16 میلیون رنگ توسط این برنامه پشتیبانی می شود. شما قادر به ذخیره کردن رنگ های دلخواه خود در اسمارتفونتان برای استفاده های آتی خواهید بود.

از فیلتر های RGB شگفت آور این برنامه استفاده کنید. RGB Color Detector با داشتن بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است‌. اگر طراحی سایت، اپلیکیشن و ... بر عهده شماست می توانید از این برنامه استفاده کنید و از رنگ های متریال عکس انتخابی خود بهره مند شوید. RGB Color Detector قابل اجرا بر روی سیستم های قدیمی نیز می باشد و برای تبلت ها بهینه سازی شده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار RGB Color Detector :


- فرمت های مختلف برای رنگ ها RGB, CMYK, HTML یا HSL

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- پشتیبانی از بیش از 16 میلیون رنگ

- امکان ذخیره سازی رنگ های دلخواه به علاقه مندی ها

- ساخت والیپر های مختلف

- امکان استفاده از فیلتر های تصویری RGB

- دقت بسیار بالا در برداشت رنگ


دانلود RGB Color Detector


تصاویری از محیط نرم افزار RGB Color Detector :


دانلود RGB Color Detector برای اندروید  دانلود RGB Color Detector برای اندروید  دانلود RGB Color Detector برای اندروید  دانلود RGB Color Detector برای اندروید  دانلود RGB Color Detector برای اندروید


پسورد فایل :
کپی