آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود استریم های آنلاین برای اندروید PlayOn Cloud 1.0.186.24349

دانلود PlayOn Cloud برای اندروید

PlayOn Cloud هر عنوانی را از آمازون، هولو، netflix، cw، HBO، directTV now، یوتوب، فاکس و بسیاری دیگری دیگر دانلود و ضبط کنید. دانلود های شما هرگز منقضی نمی شوند. پیش از این که عنوان انتخابی شما حذف شود و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد آن را بر روی سیستم خود دانلود کنید تا بتوانید آن را در هر موقعیتی به شکل آفلاین مشاهده کنید. هیچ نیازی به انتخاب کردن عناوینی که این استریم ها امکان دانلود آن ها را می دهند نیست. شما می توانید هر عنوانی را دانلود کنید. این نرم افزار ساده به شما امکان دسترسی به 12 استریم محبوب را می دهد. کافیست فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی record بزنید.

به محض این که فیلم ضبط شود می توانید آن را بر روی اسمارتفون یا کامپیوتر خود دانلود کنید. شما حتی می توانید این اپلیکیشن را به شکلی تنظیم کنید تا دانلود به محض کامل شدن عملیات ضبط انجام شود. مهم تر از همه این که ضبط عنوان انتخابی شما در فضای ابری صورت می پذیرد و هیچ ترافیکی از شما مصرف نمی گردد. به محض این که فیلم را دانلود کنید می توانید آن را در سیستم های مختلف مشاهده کنید. PlayOn Cloud بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار PlayOn Cloud :


- ضبط شدن فیلم ها بر وری فضای ابری

- امکان مشاهده فایل های دانلود شده به شکل آفلاین

- دانلود کردن از انواع استریم های آنلاین

- پوشش دادن جدیدترین عناوین روز دنیا

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- دانلود کردن عنوان مورد نظر بر روی کامپیوتر

- امکان دانلود کردن فیلم هایی که استریم ها اجازه دانلود آن را نمی دهند.


تصاویری از محیط نرم افزار PlayOn Cloud :


دانلود PlayOn Cloud برای اندروید  دانلود PlayOn Cloud برای اندروید  دانلود PlayOn Cloud برای اندروید  دانلود PlayOn Cloud برای اندروید


پسورد فایل :
کپی