آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Corks Code Editor 0.7.4 ویرایشگر کد کورکس برای اندروید

دانلود Corks Code Editor برای اندروید

Corks Code Editor به شما امکان کدنویسی در سیستم اندرویدیتان را می دهد. علاوه بر این می توانید از ترمینال این برنامه که قادر به اجرای prooted envs مانند ubuntu است استفاده کنید. هم اکنون از های لایت سینتکس برای HTML، jаvascript, CSS, java پشتیبانی می شود. در بروز رسانی های آتی این برنامه زبان های جدید نیز اضافه خواهد شد، اما اگر بخواهید می توانید زبان دلخواه خود را با ویرایش فایل های .syntax در ./home/.corks/syntax اضافه کنید.

Corks Code Editor دارای رابط کاربری بی نظیری می باشد که در عین سادگی، کد نویسی را بسیار راحت می کند. کدها مرتبط به نمایش در می آیند و در کار با آن ها گیج نخواهید شد. این اپلیکیشن بسیار کم حجم بوده و کمتر از 3 مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال می کند. باگ های نسخه های پیشین نیز برطرف شده و با خیال راحت می توانید به استفاده از این برنامه بپردازید. اگر از برنامه نویسان سایت هستید و می خواهید در هر موقعیتی کار خود را جلو ببرید، یکی از بهترین گزینه های شما این اپلیکیشن می باشد. Corks Code Editor را می توانید بر روی اندروید 5.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Corks Code Editor :


- رابط کاربری بسیار دوست داشتنی

- مناسب برای برنامه نویسان جاوا و سایت

- دارای امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- اضافه شدن زبان های جدید با بروزرسانی های آتی

- undo کردن تغییرات انجام شده

- های لایت کردن سینتکس برای زبان های پشتیبانی شده

- امکان اضافه کردن زبان های دلخواه به برنامه


دانلود Corks Code Editor


تصاویری از محیط نرم افزار Corks Code Editor :


دانلود Corks Code Editor برای اندروید  دانلود Corks Code Editor برای اندروید  دانلود Corks Code Editor برای اندروید  دانلود Corks Code Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی