آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار طراحی سه بعدی برای اندروید Fanclastic 3D Designer 1.5.0

دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید

Fanclastic 3D Designer نرم افزاری فوق العاده برای طراحی سه بعدی می باشد که توسط تیم Fanclastic توسعه داده شده است. شما می توانید مدلهای سه بعدی خود را با المنت های مختلف ایجاد کنید. امکان ذخیره سازی و ویرایش این مدل ها نیز وجود دارد. از راهنماهای اسمبل کردن مدل استفاده کنید تا بتوانید مدلی واقعی پدید آورید. Fanclastic 3D Designer دارای امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی می باشد.

لوگوهای مختلف را طرح ها و رنگ های گوناگون در اختیارتان قرار می گیرد تا با آن ها مدل سه بعدی خود را به سادگی و سرعت بالا پدید آورید. قالب ها و ابعاد مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد که با اسمبل کردن آن ها قادر به ایجاد مدلی کامل خواهید بود. این اپلیکیشن تعداد بلاک های مصرف شده، سایز و رنگ آن ها را نیز برای شما به نمایش می گذارد و قادر به مشاهده عمق، طول و ارتفاع مدلی که طراحی کرده اید خواهید بود. ابزاری برای چرخش دوربین و مشاهده مدل از زوایای گوناگون نیز وجود دارد. کار کردن با این برنامه آسان می باشد و نیازی به دانش قبلی در زمینه طراحی سه بعدی ندارد. Fanclastic 3D Designer بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Fanclastic 3D Designer :


- وجود لوگوها در ابعاد مختلف

- استفاده از رنگ های متنوع برای مدل

- اسمبل کردن مدل کامل با اجزاء مختلف

- ذخیره سازی و ویرایش مدل های ساخته شده

- مشاهده عمق، ارتفاع و عرض مدل طراحی شده

- رابط کاربری دوستانه به دور از هر پیچیدگی

- امکان مشاهده مدل از زوایای مختلف

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه


تصاویری از محیط نرم افزار Fanclastic 3D Designer :


دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید  دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید  دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید  دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید  دانلود Fanclastic 3D Designer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی