آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار Wayk Now 11 دسترسی به کامپیوتر با اندروید

دانلود Wayk Now برای اندروید

Wayk Now ابزاری بی نظیر می باشد که با آن می توانید به کامپیوتر خود متصل شوید و آن را با سیستم اندرویدتان کنترل کنید. این برنامه اکنون با ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگار است. کنترل کامپیوتر خود را در دست بگیرید یا به فرد دیگری اجازه دهید که برای مدتی مشخص به آن دسترسی داشته باشد. با رمزگذاری قدرتمند، تمامی ارتباطات ایمن خواهد شد و بنابرین هیچ کس قادر به هک سیستم شما از طریق پورت هایی که باز کرده اید نخواهد شد. این نرم افزار مجموعه ای از ویژگی های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد که کارهایتان را به شکل قابل توجهی آسان می سازد.

با این برنامه از شر بسیاری از مشکلات ارتباطاتی راحت خواهید شد. پکیج این برنامه کم حجم بوده و فشاری به سیستم اندرویدی شما نخواهد آورد. اگر به دنبال ایجاد ارتباطی امن بین سیستم اندرویدی و کامپیوتر خود هستید و در عین حال می خواهید صفحه نمایش شما بدون هیچ لگ و تاخیر زمانی به نمایش در بیاید، یکی از بهترین انتخاب های شما این برنامه خواهد بود. Wayk Now رایگان است و برای همیشه رایگان خواهند ماند. این برنامه بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Wayk Now :


- ایجاد ارتباطی امن بین کامپیوتر و اندروید

- نمایش صفحه کامپیوتر بدون لگ

- رابط کاربری سر راست و دوستانه

- کم حجم و سبک، بدون فشار  آوردن به اندروید

- سازگار با پلتفرم های مختلف

- عدم کرش خوردن و مشکلات ارتباطاتی

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان


تصاویری از محیط نرم افزار Wayk Now :


دانلود Wayk Now برای اندروید  دانلود Wayk Now برای اندروید  دانلود Wayk Now برای اندروید  دانلود Wayk Now برای اندروید  دانلود Wayk Now برای اندروید


پسورد فایل :
کپی