آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » ویدیو پلیر فوق العاده برای اندروید Nova Video Player 1.0-20181102.1136

دانلود Nova Video Player برای اندروید

Nova Video Player ویدیوپلیری قدرتمند برای نمایش انواع فیلم ها در تبلت ها و اسمارتفون های اندرویدی و android TV می باشد که به شکل سورس باز ارائه شده است. شما می توانید با پروتوکول های FTP یا SFTP و NAS ویدیوهای موجود در کامپیوتر خود را در سیستم اندرویدی اجرا کنید. این نرم افزار از قابلیت Hardware acceleration به منظور اجرای انواع ویدیو ها با فرمت های مختلف بهره می گیرد که در نتیجه آن، ویدیوهای با کیفیت به شکل روان پخش خواهند شد.

از ویدیو هایی که دارای چند ترک صوتی و زیرنویس هستند نیز پشتیبانی می شود. رابط کاربری برنامه برای سیستم های اندروید تی وی بهینه سازی شده است. از حالت شب به منظور تنظیم پویای حجم صدا می توانید استفاده کنید. این نرم افزار امکان دسترسی فوری به ویدیوهایی که اخیرا اجرا کرده اید را می دهد. امکان مرور فولدر ها نیز وجود دارد. با حالت خصوصی می توانید بدون گذاشتن ردپا و تاریخچه فیلم های دلخواه خود را مشاهده کنید. امکان تنظیم کردن و همگام کردن زیرنویس و فایل صوتی که با ویدیو هم خوانی ندارند به شکل دستی وجود دارد. Nova Video Player بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Nova Video Player:


- ارائه شده به شکل سورس باز
- همگام سازی صوت و زیرنویس با ویدیو
- مشاهده ویدیوهای موجود در کامپیوتر
- مرور فیلم ها با نام، ژانر و دیگر اطلاعات
- بهینه سازی شده برای اندروید تی وی
- پشتیبانی از قابلیت hardware acceleration
- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فایل های ویدیویی


تصاویری از محیط نرم افزار Nova Video Player:


دانلود Nova Video Player برای اندروید  دانلود Nova Video Player برای اندروید  دانلود Nova Video Player برای اندروید  دانلود Nova Video Player برای اندروید  دانلود Nova Video Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی