آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » تست تاچ اسکرین اندروید Touch Screen Test 1.7.10

دانلود Touch Screen Test برای اندروید

دانلود Touch Screen Test اندروید

Touch Screen Test نرم افزاری ساده و ایده آل برای تست کردن وضعیت تاچ اسکرین سیستم اندرویدی می باشد. شما به سادگی می توانید قابلیت هایی نظیر multi touch را توسط این برنامه تست کنید. این اپلیکیشن برای graffiti نیز ایده آل است. با فشردن دکمه افزایش حجم صدا، می توانید منوی برنامه را مشاهده کنید. در صورتی که این دکمه را دوبار پشت سر هم فشار دهید، از برنامه خارج خواهید شد. Touch Screen Test با وجود ظاهر ساده ای که دارد، می تواند برای طراحی نیز به کار برود. شما می توانید اندازه زوم را بنا به نیازی که دارید تغییر دهید. از قابلیت هایی نظیر antialias نیز پشتیبانی می شود.

می توانید وضعیت صفحه خود را از حالت افقی به عمودی تغییر دهید. با screen clear تمام صفحه شما پاک می شود و می توانید مجددا به طراحی بپردازید. این نرم افزار دارای پس زمینه ای آبی رنگ می باشد که به خوبی وضعیت پیکسل های سوخته و مشکل دار صفحه نمایش سیستم اندرویدی شما را مشخص می کند. میزان فشار وارد شده به صفحه و بسیاری دیگر نیز قال مشاهده است. Touch Screen Test بر روی اندروید 3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار Touch Screen Test


- شناسایی نقاط کور تاچ اسکرین

- بدون تبلیغات آزار دهنده

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- تست کردن وضعیت مولتی تاچ

- مناسب برای طراحی graffiti

- سازگار با سیستم های قدیمی

- دارای تنها 59 کیلوبایت حجم

- امکان زوم کردن بر روی نقاط دلخواه


تصاویری از محیط نرم افزار Touch Screen Test


دانلود Touch Screen Test برای اندروید  دانلود Touch Screen Test برای اندروید  دانلود Touch Screen Test برای اندروید  دانلود Touch Screen Test برای اندروید


پسورد فایل :
کپی