آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 10.1.4 Elegant Paintings یادگیری نقاشی طبیعت برای اندروید

دانلود Elegant Paintings برای اندروید

دانلود Elegant Paintings

Elegant Paintings رنگ ها لذت واقعی و شادی را به زندگی افراد می آورند. شما می توانید با نقاشی کشیدن آرامش ذهنی پیدا کنید. این نرم افزار کمک قابل توجهی به افراد تازه کار می کند تا تکنیک های نقاشی خیره کننده ای را به راحتی بیاموزند. شما می توانید نقاشی طبیعت، مناظر، اشیاء محض، نقاشی ساکن و بسیاری دیگر را با کمک این برنامه بیاموزید. 4 بخش کلی برای شما تدارک دیده شده است: نقاشی طبیعت، نقاشی مناظر، نقاشی ساکن، نقاشی محض. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به قلم های دیجیتالی نخواهید داشت. هر فردی در هر سطحی می تواند از نقاشی های این برنامه بهره مند شود و نقاشی خود را به شکل قابل توجهی تقویت کند.

Elegant Paintings دارای بیش از 50 هزار دانلود از سراسر جهان می باشد، کاربران گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را به این برنامه داده اند. بسیاری از نقاشی ها واقع گرایانه به نظر می رسند و فضایی سه بعدی را به نمایش می گذارند. شما می توانید نقاشی خود را به شکل قابل توجهی تقویت کنید و مهارت های جدیدی را بیاموزید. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و می توانید آن را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Elegant Paintings


- دسته بندی های مختلف

- مورد رضایت کاربران از سراسر جهان

- یادگیری نقاشی های طبیعی

- آموزش نقاشی های محض

- کیفیت بسیار بالای نقاشی ها

- قابل استفاده برای تمام کاربران

- بدون نیاز به قلم دیجیتالی

- مناسب برای تمامی سنین


تصاویری از محیط نرم افزار Elegant Paintings :


دانلود Elegant Paintings برای اندروید  دانلود Elegant Paintings برای اندروید  دانلود Elegant Paintings برای اندروید  دانلود Elegant Paintings برای اندروید  دانلود Elegant Paintings برای اندروید


پسورد فایل :
کپی