آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود مسنجر بابکون BubCon Messenger 1.4.257 برای اندروید

دانلود BubCon Messenger برای اندروید

دانلود BubCon Messenger اندروید


BubCon Messenger مسنجری جدید و خلاقانه می باشد که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. با حباب ها می توانید زیر گروه داخل گروه بسازید و راحت تر به گفت و گو با افراد مختلف به شکل همزمان بپردازید. گفت و گوهای شما منظم تر و بهتر خواهد شد. از طراحی برنامه لذت ببرید. BubCon Messenger امنیت شما را تضمین می کند، چرا که با تکنولوژی end-to-end encryption هیچ کس به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت. با این مسنجر می توانید عکس ها، فیلم ها، اسناد و بسیاری دیگر را به اشتراک بگذارید. امکان ارسال پیام های صوتی نیز وجود دارد.

داخل گروه اصلی، تا 8 گروه فرعی دیگر با موضوعات مختلف بسازید تا در گفت و گو با افراد مختلف گیج نشوید. این اپلیکیشن برای گروه های کاربری مختلف طراحی شده است و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. دو طراحی مختلف کلاسیک و حبابی در اختیار شما قرار می گیرد. از استیکر های جذاب این برنامه برای جلوگیری از یکنواختی پیام های خود استفاده کنید. شما قادر به رای دادن به موضوع دلخواه خود خواهید بود. از قابلیت هایی نظیر هش تگ نیز پشتیبانی می شود. BubCon Messenger بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار BubCon Messenger


- امنیت بسیار بالا و حفظ حریم شخصی

- ارسال تصاویر و فایل های ویدیویی

- امکان ایجاد زیرگروه در گروه ها

- امکان ارسال پیام های صوتی

- مناسب برای دسته های مختلف کاربری

- پشتیبانی از دو حالت حبابی و کلاسیک

- سرعت بسیار بالا در ارسال پیام ها

- مدرن، با جدیدترین امکانات


تصاویری از محیط نرم افزار BubCon Messenger :


دانلود BubCon Messenger برای اندروید  دانلود BubCon Messenger برای اندروید  دانلود BubCon Messenger برای اندروید  دانلود BubCon Messenger برای اندروید  دانلود BubCon Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی